AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tir 29. Sep 2026 13:15

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 85 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Ons 13. Okt 2010 14:26 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Jeg selv har ikke største begeistringen for akkurat 2 dørs modellen du selger, men 4 dørs er rå flotte syns jeg..
Men dog, hadde jeg hatt penger til det, skulle jeg glatt kjøpt bilen din (får se hva hamar sier i kveld.. hehe)

x - 1980 Dodge Mirada!
x - 2003 Chevrolet Tahoe!
o - 2002 Harley Davidson 883R!

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Ons 13. Okt 2010 15:51 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

The Cowboy skrev:
Jeg selv har ikke største begeistringen for akkurat 2 dørs modellen du selger, men 4 dørs er rå flotte syns jeg..
Men dog, hadde jeg hatt penger til det, skulle jeg glatt kjøpt bilen din (får se hva hamar sier i kveld.. hehe)

hehe, ja hvis de ringer fra hamar i kveld, så kan du bare slå på tråden. bilen står to mil sør for hamar, så da kan du bare plukke den opp på vei hjem. :mrgreen:

-92 mod Honda NSX 'sommerbil'
-82 Chevy caprice stv 'solgt'
-79 Chevy Caprice 'solgt'
-90 Chevy suburban 'solgt'

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Ons 13. Okt 2010 21:42 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Takker for en meget flott tråd ,med ditto bilder av en herlig vogn ,og jeg synes personlig dette er en kjempebil for den prisen som den er lagt ut til i salg.
Den dagen entusiasten dukker opp er jeg temmelig sikker på at denne herlige bilen vil gå lett for prisforlangende :lol:
Da jeg endelig etter 26 år kom over min drømmebil ,var det rett på telefonen ,besiktelse ,prøvetur og rett på sak ,kjøp og overdragelse .

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Fre 15. Okt 2010 09:07 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

crusing layback skrev:
Takker for en meget flott tråd ,med ditto bilder av en herlig vogn ,og jeg synes personlig dette er en kjempebil for den prisen som den er lagt ut til i salg.
Den dagen entusiasten dukker opp er jeg temmelig sikker på at denne herlige bilen vil gå lett for prisforlangende :lol:
Da jeg endelig etter 26 år kom over min drømmebil ,var det rett på telefonen ,besiktelse ,prøvetur og rett på sak ,kjøp og overdragelse .

takk for det! :) ja, det der er et prakteksempel på hvordan man skal opptre når man skal kjøpe bil! samme her. :D hvis man ikke har penger, elle ikke er interessert i bilen så for guds skyld la vær å fremstå som at man skal kjøpe.er ikke værre enn det.

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Lør 16. Okt 2010 23:20 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

crusing layback skrev:

Var nesten slik jeg fant min og, dog jeg kom over den ved tilfelle, hadde råd, og mulighet til å se den (vel åmerke via en flytur og et par timer med bil.. men dog.. hehe)

Var skeptisk til å kjøpe, da det var litt feil med den, men tror nok hjertet tok litt over for fornuften.. hehe!
Men faen da, er det ikke slik det skal være.. hehe :D

Forresten, Hamer ringte ikke.. Ikke i dag heller.. hehe!
Sorry! (trenger litt en vinter bil, og din virker bra som det :-P haha)

x - 1980 Dodge Mirada!
x - 2003 Chevrolet Tahoe!
o - 2002 Harley Davidson 883R!

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 17. Okt 2010 17:48 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

The Cowboy skrev:
crusing layback skrev:

Var nesten slik jeg fant min og, dog jeg kom over den ved tilfelle, hadde råd, og mulighet til å se den (vel åmerke via en flytur og et par timer med bil.. men dog.. hehe)

Var skeptisk til å kjøpe, da det var litt feil med den, men tror nok hjertet tok litt over for fornuften.. hehe!
Men faen da, er det ikke slik det skal være.. hehe :D

Forresten, Hamer ringte ikke.. Ikke i dag heller.. hehe!
Sorry! (trenger litt en vinter bil, og din virker bra som det :-P haha)

hehe, finner man riktig bil, så vet man det bare. men jeg mener at hvis man ikke har råd, eller man ikke vet om man kan få finansiering, så trenger man heller ikke ringe på biler, evt dra å se på de. det er like fjernt som å tørke seg i ræva før man driter. :roll:
men... du får krysse fingra igjen på onsdag da. kan jo hende ei hyggelig frøken fra Hamar plinger på tråden. :wink:

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 17. Okt 2010 19:14 
Avlogget
Rookie
Rookie

Er vel faktisk med i litt av "gamet" og oppleve seriøse, useriøse, dekksparkere osv, når en selger bil. Og særlig med nisje/amcarprodukter. Mange er førstegangs amcarkjøpere, andre er skeptikere osv....
Du må legge av tid og tolmodighet ved bilsalg (jeg har solgt biler i 12år).

Men som folk sier...det er mye mere gøy å kjøpe bil enn å selge bil, er vel noe med det utsagnet.

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 17. Okt 2010 19:36 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

men er ikke uvanlig å se på bil uten penger, ikke galt i det vel,helt normalt synes eg.....veldig ofte blir pengene ordnet etterpå vist de likte bilen de var å så på. den feelingen eg har når eg leser annonse og det du skriver her er at dette er ikke en bil jeg orker å se på eller kjøpe....ikke noe i veien med bilen,faktis veldig flott bil:)

men seffølgelig er det mange som er useriøse kjøpere.

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 17. Okt 2010 19:50 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

jolly skrev:
men er ikke uvanlig å se på bil uten penger, ikke galt i det vel,helt normalt synes eg.....veldig ofte blir pengene ordnet etterpå vist de likte bilen de var å så på. den feelingen eg har når eg leser annonse og det du skriver her er at dette er ikke en bil jeg orker å se på eller kjøpe....ikke noe i veien med bilen,faktis veldig flott bil:)

men seffølgelig er det mange som er useriøse kjøpere.

er jo heller ikke det helt lett å selge bil i høst heller....å så er vel ikke markede det helt stor på caprice til over 100 000.
er kansje litt hard selger og høy pris som er utslaget på at den ikke blir solgt.ikke for å fornerme.....lykke til med salget

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Ons 20. Okt 2010 09:05 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

hehe, det er rett at det ikke er lett å selge bil om dagen. jeg har som sagt 3 biler tilsalgs, og merker det godt. jeg har en bekjent som driver bruktbilforretning, og han merker også at det er tregt i markedet, enda han driver med mer lettsolgte biler. jeg mottar også bud på capricen, men vil uansett ikke gi den bort. da skal jeg heller mure den inn i garasjen og ta den ut igjen når jeg er pensjonist. :lol:

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tor 21. Okt 2010 14:58 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

du får uansett ha lykke til med salget,tror eg hadde venta til våren å fått en god pris for den, planer om å kjøpe nye biler siden du ska selge så mange? sysns salget på bil har vært dårligere i høst en det har pleid å vært :roll:

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tor 21. Okt 2010 17:10 
Avlogget
Rookie
Rookie

Hei ser tidlig i din tråd at du har fiksa ch nr. Filkommentar: Slått inn VIN i ramma
er det ikke org ramme nr på disse? må det gjøres på alle import biler fra amerika??? :roll:

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tor 21. Okt 2010 17:14 
Avlogget
Get going
Get going

silverstreak-2010 skrev:
Hei ser tidlig i din tråd at du har fiksa ch nr. Filkommentar: Slått inn VIN i ramma
er det ikke org ramme nr på disse? må det gjøres på alle import biler fra amerika??? :roll:

Det må slås inn i ramma på all import fra USA. Der står nemlig chassisnr kun, ved denne modellen da, synlig i frontruta. I Norge er det krav om at ramma skal preges med chassisnr på biler som har separat ramme, og det har jo de aller fleste US-biler fra tiden vi snakker om her.. Dessverre er det vel ingen klare regler for hvor på ramma det skal slås inn, men det pleier jo å bli slått inn på den ene vangen foran. Men så går årene, skitt og møkk tar plass, og ingen "finner igjen" rammenummeret, så da er det bare å prege det på nytt...

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tor 21. Okt 2010 17:57 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Ja, der kom både spørsmål, og korrekt svar før jeg fikk sagt noe som helst! 8)
de kunne prege ramma for meg på BT og, men jeg synes det var best å gjøre det selv, også la jeg klarlakk over. :D

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Fre 22. Okt 2010 19:13 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

prisen satt ned 10 laken. :P

Topp
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 85 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support