AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 05:09

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 61 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: 1969 pontiac firebird
InnleggSkrevet: Tor 25. Okt 2012 23:23 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 30. Sep 2008 18:55
Innlegg: 166
Bosted: selje sogn og fj
Nitro66 skrev:
Tankpåfyllinga er vel bak skiltet på din, som det er på min Camaro?

Her er en løsning (Camaro da, men samme bilen egentlig):
http://detroitspeed.com/projects/avespi ... -pg-1.html

Tank og påfyllingslokk fra 67/68 som er brukt her. Selv syns jeg det er fint med fangeren som deler av hekken på en måte. Fangerne på den i linken er modifisert så de blir mere i ett med resten.



joda påfyllinga er bak skiltet ,var litt i tvil på ka som ble finest med take på og ha bilen mest mulig ren bak,planen var og prøve og få det sjult,men får se ka det blir etter hvert når eg begynner og sveise :) har evt helt ny fuel cell men ville i grunn ha den plass som er i bagasjerommet til bygging av div annlegg. vet ikke helt ka ein evt eu kontroll vill si ved at eg fjerner bakfanger ..


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 61 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 15 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support