Nitro66 skrev:
Tankpåfyllinga er vel bak skiltet på din, som det er på min Camaro?
Her er en løsning (Camaro da, men samme bilen egentlig):
http://detroitspeed.com/projects/avespi ... -pg-1.htmlTank og påfyllingslokk fra 67/68 som er brukt her. Selv syns jeg det er fint med fangeren som deler av hekken på en måte. Fangerne på den i linken er modifisert så de blir mere i ett med resten.
joda påfyllinga er bak skiltet ,var litt i tvil på ka som ble finest med take på og ha bilen mest mulig ren bak,planen var og prøve og få det sjult,men får se ka det blir etter hvert når eg begynner og sveise

har evt helt ny fuel cell men ville i grunn ha den plass som er i bagasjerommet til bygging av div annlegg. vet ikke helt ka ein evt eu kontroll vill si ved at eg fjerner bakfanger ..