Nå er jeg ferdig med alt det elektriske under bilen. Alt av ledninger er fresha opp, lagt i ledningswrap og klamra fast.
Brukte plastikk ledningswrap fra Mr.Gasket og Painless wrap på de enkle ledningene.
Sånn så det ut. En diger backlash full av tectyl og drit. Skrapte av tectyl og drit med sparkelspade og vaska med WD-40 og brakecleaner.

Alt av ledninger kommer ut av torpedoen så jeg klamra dem fast under gulvet og førte dem ned i ramma midt under caben.
Da ligger det mest mulig vekk fra headersene og eksosen.

T stykke ved bakre cabmounten. Ledningene til linelock, bensinpumpe og tankmåleren går over til andre sida. Ledningene till baklysa fortsetter videre.

Klamra fast i de originale høla. Måtte borre et høl for å få det til å henge pent i bøyen over bakakselen.

Klart til å boble opp baklys når den tid kommer.

En ledning blir til tre. Alt wrappa inn. Ingen stygge ledninger som henger og slenger.

Må si meg fornøyd med det her. Ledninger blir fint når man får pakka det inn. Har også fått tak i en AN8 female swiwel, sånn at jeg kan skru bensinfilteret rett i pumpa. Fikk bort en slangebit og to AN koblinger.

Linelocken så helt jævlig ut, så den måtte freshes opp. Før:

Så fin ble den etter en runde med 120 sandpapir, stålbørste, 800 sandpapir og WD40, en runde med Autosol og stålull og litt svart lakk.

Før sto den midt under caben og var jævlig vanskelig å komme til. Plasserte den litt lenger bak for å komme litt lettere til når jeg skal legge opp bremserør.

Nå gjenstår det bare å legge opp bremserør, få på calippere og skiver, så er alt under bilen klart. Toppene mine er enda ikke klare, så bilen blir ikke klar til 1.Mai som jeg hadde som mål. Får satse på 1.Juni istedet