AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Lør 27. Jun 2026 16:20

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1725 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 115  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Wolf`s Garage
InnleggSkrevet: Søn 19. Feb 2012 21:18 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Fre 22. Feb 2008 13:10
Innlegg: 299
Bosted: Melhus, Sør-Trøndelag
Vi gleder oss med deg! Og vi gleder oss spesielt til masse bilder!

_________________
Samleområdene synes aldri å ta slutt. Stakkars dem som skal rydde når jeg en gang dør...

67 Nova stasjonsvogn
69 Nova 4-dørs
76 Chevrolet Caprice Wagon


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Wolf`s Garage
InnleggSkrevet: Søn 19. Feb 2012 21:27 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 03. Nov 2010 20:01
Innlegg: 456
Bosted: Sarp
Pappa Wolf skrev:
vil gjerne ha den lastet av så fort som muligt, så den arme stakkar også kan komme hjem til fornuftig tid!
er 2.5 timer hver vei, pluss avlasting!

Er mest spent på når du havner i seng, for å ikke snakke om at du sansyneligvis setter rekord i morgen i å lage frokost og levere unga til skole/barnehage og andre av de vanlige daglige gjøremål :lol:

Kjør på!...vi gleder oss til rapport =D>

_________________
Jeg er 100% riktig skrudd sammen, men det er bare de andre som ikke skjønner bruksanvisningen
http://www.troublecodes.net/GM/


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Wolf`s Garage
InnleggSkrevet: Søn 19. Feb 2012 21:40 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
Hrrrmmm.. joda, jeg kommer nok i seng på et tidspunkt, bliver mere spendende, å om jeg får sovet!
men nå må jeg ut å gjøre klart, til han kommer!!

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Wolf`s Garage
InnleggSkrevet: Søn 19. Feb 2012 22:04 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 19. Feb 2010 18:52
Innlegg: 318
Bosted: eidsvoll
ikke lenge igjen nå.. håper på noen bilder føre du hopper i loppekassa...

_________________
bedre seint enn aldri...

78 chevrolet camaro
66 chevrolet sportvan delux


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Wolf`s Garage
InnleggSkrevet: Søn 19. Feb 2012 23:19 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 03. Sep 2010 10:30
Innlegg: 175
Rodden nermer seg nå, Wolf :wink: gleder meg til å følge med på arbeidet ditt på denne bilen! :lol:

_________________
- 1987 Pontiac Trans Am (solgt)
- 1991 Chevrolet Suburban


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Wolf`s Garage
InnleggSkrevet: Man 20. Feb 2012 00:56 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
Da var den lastet av, og står og venter på en nermere inspeksjon i morgen!
desværre tåler mit kamera ikke kulde, så det besluttet sig for å slutte med å fungere, da jeg skulle ta de siste bilder av bilen!
fik jo med to rekke 6ere, en fungerende og en demontert!
samt nye bakskjermer, fra en AUSTIN????????

Fikk da tatt to bilder innen kameraet gikk til helvete!!

Bilde
Bilde

Blir mye jobbing i morgen, og mange bilder, håper jeg! hehe

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Wolf`s Garage
InnleggSkrevet: Man 20. Feb 2012 01:09 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 03. Nov 2010 20:01
Innlegg: 456
Bosted: Sarp
blir det rat rodd? :mrgreen:

_________________
Jeg er 100% riktig skrudd sammen, men det er bare de andre som ikke skjønner bruksanvisningen
http://www.troublecodes.net/GM/


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Wolf`s Garage
InnleggSkrevet: Man 20. Feb 2012 08:37 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
Det tror jeg ikke, hellere en bruksrod, noe jeg kan være bekjent å kjøre i, og ikke være redd over lakken, eller slitasje på setene!!
I dag blir det mye sjekking av deler, og rust. Fordelen ved at den er så demontert, er at den er lettere å innspisere!
har som tidligere sagt ikke fått sovet noe specielt i natt, mange rare drømmer, blandt annet et mareridt, hvor jeg blir stoppet av en VV mann, med motorsag! Han likte ikke fargen, og kappet bilen i filler, og jeg kunne som vanligt ikke røre en finger!!!
Måtte ut og sjekke at den stadig stod der, innen jeg fikk lagt mig igen!
akkurat nå, drikker jeg kaffe og venter på at koffeinen virker!
og kameraet fungerer igen, ihvertfall ved stuetemperatur!

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Wolf`s Garage
InnleggSkrevet: Man 20. Feb 2012 15:55 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 29. Des 2010 16:11
Innlegg: 243
Bosted: Hønefoss
Haha du drømmer om bilen om natta også ja - det er skikkelig hardcore! Etter at jeg ble kjent med deg har du da byttet noen biler. Vi får håpe at denne er en "keeper":)

Hadde vært flott med et prosjekt jeg kunne få sitte på i en gang før det selges.:D Ok, jeg fikk meg en liten tur i smokey, men det teller ikke. Den var ikke noe prosjekt!

_________________
1979 Oldsmobile Cutlass Cruiser med 350 Oldsmobile motor.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Wolf`s Garage
InnleggSkrevet: Man 20. Feb 2012 16:42 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 24. Feb 2006 11:51
Innlegg: 599
Bosted: La Roche-Cannilac
Fiin gammel bil! Lykke til Pappa Wolf!

_________________
1964 Ford Fairlane 500 "Betty Ford"
Life in the Fairlane!

http://fairlaneforums.easyphpbb.com/index.php

http://www.youtube.com/watch?v=UD48OX1w ... re=related


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Wolf`s Garage
InnleggSkrevet: Man 20. Feb 2012 18:11 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
Dagens jobb, framgang eller mangel på samme! hehehe


Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

I morgen skal jeg se om jeg kan få sveiset inn et par braketter. så det går an å få dørene til å passe inn på plass igen!!

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Wolf`s Garage
InnleggSkrevet: Man 20. Feb 2012 18:23 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 03. Nov 2010 20:01
Innlegg: 456
Bosted: Sarp
Ikke redd for at dette blir "skillsroddmisse prosjekt" da?
:-P

_________________
Jeg er 100% riktig skrudd sammen, men det er bare de andre som ikke skjønner bruksanvisningen
http://www.troublecodes.net/GM/


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Wolf`s Garage
InnleggSkrevet: Man 20. Feb 2012 18:40 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
Nope, selv om hun ikke var fornøyet med at jeg brukte penge på bilen, i stedet for ny sofa! hehe

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Wolf`s Garage
InnleggSkrevet: Man 20. Feb 2012 18:56 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tor 02. Des 2010 10:58
Innlegg: 201
Bosted: Drammen
luftig og fin den, og jaggu var det med koppholder også. :wink:

_________________
79 Trans Am
viewtopic.php?f=3&t=14037&start=0

Bmw prosjekter
http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f ... 00&start=0


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Wolf`s Garage
InnleggSkrevet: Man 20. Feb 2012 19:07 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Fre 22. Feb 2008 13:10
Innlegg: 299
Bosted: Melhus, Sør-Trøndelag
Dette blir jo kult da! Mye moro for deg her, med både rust og mekanikk, men det ser jo ikke håpløst ut. Godt du har fått trent litt på andre biler tidligere. Hvis det blir sedvanlig Wolf-tempo, gleder vi oss allerede til oppstarten!

_________________
Samleområdene synes aldri å ta slutt. Stakkars dem som skal rydde når jeg en gang dør...

67 Nova stasjonsvogn
69 Nova 4-dørs
76 Chevrolet Caprice Wagon


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1725 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 115  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 18 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support