Insubordination skrev:
Av bildene har du avslørt målet med prosjektet - Nürburgring! Blir en spennende rundetid

Hehe. Det hadde blitt en dyr tur. Hadde vel gått med en million liter bensin i tillegg til hotell, båt, mat, drikke, og kjøring på banen.
Det er Henning, han som hjalp meg med bakakselen som er Nürnburgring frelst.
Han var der i sommer med 242en sin.

svein.g skrev:
kan også blande arcanol og owatrol da får du en fin halvblank hinne

Arcanol og Benga er samma greia. Står Bengalakk/Arcanol på boksen.
De andre gutta i garasjen har brukt det under på sine biler og det blir et knallbra og holdbart resultat.
Pappa Wolf skrev:
en runde med bilen, eller når bilen går rundt
nei da, hvorfor sender du ikke en søknad, og spørr?
kan da vel ikke få andre svar end ja, eller nei!
ta i samme slengen å hør med amcar, om de har kjenskap til andre som er godkjent.
sørg for å dokumentere alt, du søker om, gjerne med bilder, da BT folkene liker bilder, da slipper de kun å måtte forholde sig til tekst.
Kan jo alltids prøve å sende inn en søknad, men jeg tror det blir mye jobb kun for å få et negativt svar.
Er veldig skeptisk til BT. Jeg tør ikke en gang å fylle bensin på bensinstasjonen utafor BT på Risløkka

Da jeg var inne på teknisk kontroll i våres spurte jeg om det gikk an å få Chevan godkjent senka. Da fikk jeg til svar at så lenge delene som ble brukt er TÜV godkjente, at bilen har vært på firhjulskontroll og at laveste punkt under bilen ikke er mere enn så så lavt, er det ikke noe problem. Men ingen senketing til amcars er TÜV godkjent så vidt jeg vet.