Nå er ikke jeg noen motormann, men med de tallene der, så tror jeg de toppene du har er ganske bra

Ut ifra det jeg har funnet ut av, så vil det gå på bekostning av hvor behaglig bilen blir å bruke om du skal ha en del mer hester enn du har nå.
Men som pappa wolf sier, så er det noe mye mulig det er noe feil med ventilen/ventilstyringa også, som har forårsaket dette.
Så om du setter bort jobben med å bore ut og sette i nye studs, kan du jo få de til å se på ventilgreiene også.
Jeg har kun brukt ett motorverksted, men er til gjengjeld veldig fornøyd med servicen, prisen og jobben de gjorde der.
Det er dog ikke så nærme oslo, men de er absolutt å anbefale
http://www.nettkatalogen.no/firmainfo/s ... 894376.htmOm det er ventilen som har satt seg, så hadde det ikke hjulpet med skrudde studs uansett.

Ei heller er det noe galt med de du har, om det er tilfellet.
Så du kan jo vurdere om du vil koste på å bytte alle, eller bare den ene som er knukket?
Er det kanskje også en tanke å ta ut løfteren å kikke på den når du først har av innsuget og toppene?
Jeg vet ikke hvordan de tåler slik juling, men jeg tror jeg hadde tatt den ut og kikket litt på den når jeg først var inni der.