Starta i sommer her med et nytt prosjekt som sedvanlig utvikla seg litt utover det som i utgangspunktet var tanken.
Kjøpte en 91 k2500 6 bolter
Ettersom jeg ikke giddet å stå i kø siste dagen for å få stemplet C1 i førerkortet så må jeg nok holde meg til B kort biler,som denne da er. 6 seter å goe greier.
Som de fleste andre Ext cab'er i allefall før 95 års modell så hadde denne også rust i hytta.
Tok av planet å fikk sandblåst ramma som ble syregrunnet i samme slengen.
Grunnet så selv og lakkerte til slutt med chassislakk.
Skal undestellsbehandles til slutt.
Så grovere ut i ramma enn den egentlig var. Ikke noe særlig med gravrust. Positivt.
Interessant er at kollegaens 99 K2500 som er av den nyere typen faktisk var dårligere.
Måtte bytte ut en travers for støtdemper innfestning.
Denne har en annen konstruksjon av ramma da traversene er runde rør hvor saltlakan trolig blir liggende å godgjøre seg. Var kjeks mye av røra


