Motorgrubling og jul og jobb og alt annet som krever oppmerksomhet; noe framdrift er det:
Bakaksling sandblåst, lakkert med epoksylakk, nye simringer og lager. Kronhjulene ble strammet tilbake til maks fabr toleranse, så det får holde. Det blir vel ikke nye 400k km på den i min tid.

Det var en del slakk og ødelagte fettmansjetter i forstillingen / styrestag så her er noen nye biter også:

Snekka kjentes også lurvete ut:

Utfordringen med den nye er at den er litt lengre enn originalt, og skjøtestykket er nå sveiset, ikke skrudd. Her må det maskinering til.
Når først styrestagene var av, kjente jeg slakk i bærekula på venstre foran. så da tok jeg A-armene av. Kunne sikkert boret ut naglene med A armene på plass, men syntes det var kronglete arbeidsstilling.
(hater arbeid med fjærer!)

Solid med shims!

Fremdeles ikke helt sikker på om jeg går for original automat eller "Four on the Floor"; fikk tak i ett 5-bolt clutch-hus for 260 blokka på e-bay:

Siste nytt: Fikk tilbake felger fra Østfold Felgteknikk i dag: Syrevasket og pulverlakkert. Bilen har i sine siste dager gått på 175R14 bak og 175R13 foran:
13" Felgen øverst til venstre med original felgkapsel. 14" nederst til venstre med Fairline felgkapsel. Synes originalen er finest. Forskjellig foran og bak funker ikke. Dvs må sende siste paret med 13" til ØF også.