AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Ons 24. Jun 2026 19:59

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 60 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: 66 chevy sportsvan delux
InnleggSkrevet: Tir 27. Des 2011 00:02 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 02. Nov 2010 00:20
Innlegg: 151
Bosted: Ås akershus
knalltøft prosjekt :) Stå på med Sveising :) skal sveise masse i vinter selv, og forrige vinter sveiset vi masse. Men man får mye igjen for det :)

_________________
94 Ford E-350
72 Pontiac Le mans


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 66 chevy sportsvan delux
InnleggSkrevet: Fre 30. Des 2011 21:48 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 19. Feb 2010 18:52
Innlegg: 318
Bosted: eidsvoll
72lemans skrev:
knalltøft prosjekt :) Stå på med Sveising :) skal sveise masse i vinter selv, og forrige vinter sveiset vi masse. Men man får mye igjen for det :)



ja har fått brent meg masse :wink:

_________________
bedre seint enn aldri...

78 chevrolet camaro
66 chevrolet sportvan delux


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 66 chevy sportsvan delux
InnleggSkrevet: Fre 30. Des 2011 22:04 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 19. Feb 2010 18:52
Innlegg: 318
Bosted: eidsvoll
høyre side, begynner å hjelpe på her nå \:D/ er i hovedsak bladfjerfeste igjen av store reparasjoner.. så får se hva en rekker føre nyttår [-o< resten er jo bare kose jobb når en har tid, :D men skal ikke si jeg ikke er lei rust :roll: men det er jo alltid mindre enn en tror :^o


Vedlegg:
vannen 010.JPG
vannen 010.JPG [ 55.04 KiB | Vist 5531 ganger ]
vannen 013.JPG
vannen 013.JPG [ 61.12 KiB | Vist 5531 ganger ]
vannen 015.JPG
vannen 015.JPG [ 64.83 KiB | Vist 5531 ganger ]
vannen 017.JPG
vannen 017.JPG [ 57.44 KiB | Vist 5531 ganger ]
vannen 018.JPG
vannen 018.JPG [ 62.37 KiB | Vist 5531 ganger ]

_________________
bedre seint enn aldri...

78 chevrolet camaro
66 chevrolet sportvan delux
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 66 chevy sportsvan delux
InnleggSkrevet: Fre 30. Des 2011 22:07 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 19. Feb 2010 18:52
Innlegg: 318
Bosted: eidsvoll
har kommet lenger 8) men gikk tom for strøm så blei ikke flere bilder #-o


Vedlegg:
vannen 019.JPG
vannen 019.JPG [ 64.29 KiB | Vist 5530 ganger ]

_________________
bedre seint enn aldri...

78 chevrolet camaro
66 chevrolet sportvan delux
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 66 chevy sportsvan delux
InnleggSkrevet: Fre 30. Des 2011 22:08 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:45
Innlegg: 959
Bosted: telemark
Dette blir bra =D> =D> =D>
Mye jobb men det er verdt det når den er ferdig. Mye moro en kan ha det med gamel van :mrgreen: :mrgreen: . Godt noen tar vare på di gamle. Stå på videre gøy og følge med på

_________________
moparman.
DODGE RAM 2500 SLT 99.
Dodge charger 68. 440cid
Dodge trandesman B 200 74.
Prosjekt dodge dart 69 bad boy
prosjekt dodge maxi van B200 big block 76
1986 Le baron cab

Massively Over Powered And Respected
http://www.chargernorway.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 66 chevy sportsvan delux
InnleggSkrevet: Fre 30. Des 2011 22:13 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 19. Feb 2010 18:52
Innlegg: 318
Bosted: eidsvoll
moparman skrev:
Dette blir bra =D> =D> =D>
Mye jobb men det er verdt det når den er ferdig. Mye moro en kan ha det med gamel van :mrgreen: :mrgreen: . Godt noen tar vare på di gamle. Stå på videre gøy og følge med på


takk for det.. :) den som bare hadde garasje utenfor huset å kunne gå ut å drive ved hvert ledige minutt :roll: men jeg er ihertfall heldig å stå inne foreløbig så en skal ikke klage \:D/

_________________
bedre seint enn aldri...

78 chevrolet camaro
66 chevrolet sportvan delux


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 66 chevy sportsvan delux
InnleggSkrevet: Fre 30. Des 2011 22:23 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:45
Innlegg: 959
Bosted: telemark
camaro78 skrev:
moparman skrev:
Dette blir bra =D> =D> =D>
Mye jobb men det er verdt det når den er ferdig. Mye moro en kan ha det med gamel van :mrgreen: :mrgreen: . Godt noen tar vare på di gamle. Stå på videre gøy og følge med på


takk for det.. :) den som bare hadde garasje utenfor huset å kunne gå ut å drive ved hvert ledige minutt :roll: men jeg er ihertfall heldig å stå inne foreløbig så en skal ikke klage \:D/

Garasje ja. Er blitt så heldig nå at jeg har varm garasje. Men nermer en seg 50. Så merker en det på kroppen at en har holdt på ute med amcar siden 83 :oops: :oops:
Stå på dette blir bra. Og om noen månder er kulda glemt :wink: :wink:

_________________
moparman.
DODGE RAM 2500 SLT 99.
Dodge charger 68. 440cid
Dodge trandesman B 200 74.
Prosjekt dodge dart 69 bad boy
prosjekt dodge maxi van B200 big block 76
1986 Le baron cab

Massively Over Powered And Respected
http://www.chargernorway.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 66 chevy sportsvan delux
InnleggSkrevet: Fre 30. Des 2011 22:26 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 19. Feb 2010 18:52
Innlegg: 318
Bosted: eidsvoll
moparman skrev:
camaro78 skrev:
moparman skrev:
Dette blir bra =D> =D> =D>
Mye jobb men det er verdt det når den er ferdig. Mye moro en kan ha det med gamel van :mrgreen: :mrgreen: . Godt noen tar vare på di gamle. Stå på videre gøy og følge med på


takk for det.. :) den som bare hadde garasje utenfor huset å kunne gå ut å drive ved hvert ledige minutt :roll: men jeg er ihertfall heldig å stå inne foreløbig så en skal ikke klage \:D/

Garasje ja. Er blitt så heldig nå at jeg har varm garasje. Men nermer en seg 50. Så merker en det på kroppen at en har holdt på ute med amcar siden 83 :oops: :oops:
Stå på dette blir bra. Og om noen månder er kulda glemt :wink: :wink:


er ikke kaldt der jeg driver nå :mrgreen: ligger nok på ca 20 grader 8) men regner med at han som eier plassen der bilen står snart vil ha igjen plassen så da må en finne på noe lurt..

_________________
bedre seint enn aldri...

78 chevrolet camaro
66 chevrolet sportvan delux


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 66 chevy sportsvan delux
InnleggSkrevet: Ons 04. Jan 2012 22:53 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 19. Feb 2010 18:52
Innlegg: 318
Bosted: eidsvoll
da er bilen på bakken igjen :mrgreen: flytte til ett annet lokale å fortsette der.. må sveise lii på noen av dørene,men begynner å bli litt lei av sveis :roll: så tenkte å ta en runde på andre ting.. fikse pusser motoren, gå over bremser+ div

NÅ er det natta Ørbekk :wink:


Vedlegg:
jadaaaaaa 002.JPG
jadaaaaaa 002.JPG [ 53.95 KiB | Vist 5469 ganger ]
jadaaaaaa 003.JPG
jadaaaaaa 003.JPG [ 50.83 KiB | Vist 5469 ganger ]
jadaaaaaa 004.JPG
jadaaaaaa 004.JPG [ 48.3 KiB | Vist 5469 ganger ]

_________________
bedre seint enn aldri...

78 chevrolet camaro
66 chevrolet sportvan delux
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 66 chevy sportsvan delux
InnleggSkrevet: Ons 11. Jan 2012 22:01 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 19. Feb 2010 18:52
Innlegg: 318
Bosted: eidsvoll
er det noen som har deler til denna bilen liggende? tenningslås vindusvisker opplegget?? gi lyd det meste av interesse om det er bedre enn det jeg har..

_________________
bedre seint enn aldri...

78 chevrolet camaro
66 chevrolet sportvan delux


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 66 chevy sportsvan delux
InnleggSkrevet: Søn 12. Feb 2012 11:18 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 19. Feb 2010 18:52
Innlegg: 318
Bosted: eidsvoll
hallo.. skjer sakte men sikkert litt her om dagen så kommer noen små oppdateringer her..
noen som har ett par sportvan merker liggende på ei hylle så skrik ut.. [-o<
lurer å på å få noen til å blåse hele bilen med nøtte skall.. noen som viet om noen i nærheten som gjør sånt`?


Vedlegg:
van feb 014.JPG
van feb 014.JPG [ 61.35 KiB | Vist 5343 ganger ]
van feb 019.JPG
van feb 019.JPG [ 51.12 KiB | Vist 5343 ganger ]
van feb 001.JPG
van feb 001.JPG [ 54.65 KiB | Vist 5343 ganger ]
van feb 017.JPG
van feb 017.JPG [ 45.85 KiB | Vist 5343 ganger ]
van feb 010.JPG
van feb 010.JPG [ 58.31 KiB | Vist 5343 ganger ]

_________________
bedre seint enn aldri...

78 chevrolet camaro
66 chevrolet sportvan delux
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 66 chevy sportsvan delux
InnleggSkrevet: Man 13. Feb 2012 13:12 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 20. Jun 2010 19:26
Innlegg: 175
Bosted: Florø
Tøft prosjekt!
disse earlyvans'a er tøffe biler 8)

_________________
Muscle cars... because real cars don't power the front wheels they lift them

In this garage,
Bodywork doesn't mean plastic surgery !!!

-71 Pontiac "Sheriff" LeMans - http://www.youtube.com/watch?v=uBMw3kcTDo8
-68 Dodge A108 Custom Sportsman


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 66 chevy sportsvan delux
InnleggSkrevet: Man 13. Feb 2012 21:46 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 19. Feb 2010 18:52
Innlegg: 318
Bosted: eidsvoll
Knutsen skrev:
Tøft prosjekt!
disse earlyvans'a er tøffe biler 8)



det er tøft ja.. :mrgreen: vi får ta et van treff når det blir skilter på vogna.. 8)

_________________
bedre seint enn aldri...

78 chevrolet camaro
66 chevrolet sportvan delux


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 66 chevy sportsvan delux
InnleggSkrevet: Man 13. Feb 2012 22:21 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 03. Sep 2010 10:30
Innlegg: 175
Tøff van :D

_________________
- 1987 Pontiac Trans Am (solgt)
- 1991 Chevrolet Suburban


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 66 chevy sportsvan delux
InnleggSkrevet: Man 13. Feb 2012 22:49 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 20. Jun 2010 19:26
Innlegg: 175
Bosted: Florø
camaro78 skrev:
Knutsen skrev:
Tøft prosjekt!
disse earlyvans'a er tøffe biler 8)



det er tøft ja.. :mrgreen: vi får ta et van treff når det blir skilter på vogna.. 8)


kortid du planlegger å få skilt på vogna? :)

_________________
Muscle cars... because real cars don't power the front wheels they lift them

In this garage,
Bodywork doesn't mean plastic surgery !!!

-71 Pontiac "Sheriff" LeMans - http://www.youtube.com/watch?v=uBMw3kcTDo8
-68 Dodge A108 Custom Sportsman


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 60 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support