AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Ons 24. Jun 2026 22:46

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 77 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Søn 29. Des 2013 23:19 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Lør 15. Jan 2011 22:32
Innlegg: 51
Bosted: Ler
lokaliseringen om hvor øvre coiloverbraketter blir sveiset.


Vedlegg:
IMG_0545.jpg
IMG_0545.jpg [ 25.73 KiB | Vist 6322 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 29. Des 2013 23:40 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Lør 15. Jan 2011 22:32
Innlegg: 51
Bosted: Ler
Reparasjon av forskjermer og dører etter blåsing samt epoxy priming etter det + blåsing og epoxypriming av noe annet smådeler.


Vedlegg:
IMG_0151.jpg
IMG_0151.jpg [ 12.59 KiB | Vist 6317 ganger ]
IMG_0152.jpg
IMG_0152.jpg [ 13.82 KiB | Vist 6317 ganger ]
IMG_0159.jpg
IMG_0159.jpg [ 15.28 KiB | Vist 6317 ganger ]
IMG_0269.jpg
IMG_0269.jpg [ 26.96 KiB | Vist 6317 ganger ]
CIMG1372_2.jpg
CIMG1372_2.jpg [ 20.18 KiB | Vist 6317 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 29. Des 2013 23:41 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Lør 15. Jan 2011 22:32
Innlegg: 51
Bosted: Ler
...


Vedlegg:
CIMG1373_2.jpg
CIMG1373_2.jpg [ 28.83 KiB | Vist 6317 ganger ]
IMG_0164.jpg
IMG_0164.jpg [ 26.78 KiB | Vist 6317 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 30. Des 2013 01:12 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 31. Jul 2012 17:01
Innlegg: 77
Blir det godkjent registrert gatebil, eller kun til banebruk ?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 30. Des 2013 01:22 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Lør 15. Jan 2011 22:32
Innlegg: 51
Bosted: Ler
Om det blir godkjent eller ikke i vognkort bryr jeg meg ikke noe særlig om...men er en god del jeg har fått godkjent etter vegvesen besøk ja.
Skal brukes både på gata og bane.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 30. Des 2013 01:38 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 15. Sep 2013 18:07
Innlegg: 390
Bosted: Noreg
Greit stort prosjekt det her ja. Ang. bilder på forumet så kan du bare laste de opp på photobucket eller no, så linker du de hit. Da slipper du å redigere.

Stå på videre, den her vil vi se putre rundt!

_________________
-70 Camaro RS


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 30. Des 2013 12:31 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 04. Mar 2008 20:50
Innlegg: 243
Langt mellom spennende prosjekter her. Men dette står det stor respekt av! :)

Ser MEGET bra ut! Og imponert over delene du bruker :).
Mye spennende på Ler for tiden ser :).
Holder du til langt unna Tore/69 Camaro? Vært moro å titta en gang om det hadde vært greit 8)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 30. Des 2013 13:47 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Lør 15. Jan 2011 22:32
Innlegg: 51
Bosted: Ler
Pimpala: Hvis du mener orange camaroen med LS motor så bor jeg over et hus eller første avkjørsel etter bussholdeplassen etter der Tore bor.
Hvor er det du holder til hen da?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 30. Des 2013 15:08 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 04. Mar 2008 20:50
Innlegg: 243
WildMachine skrev:
Pimpala: Hvis du mener orange camaroen med LS motor så bor jeg over et hus eller første avkjørsel etter bussholdeplassen etter der Tore bor.
Hvor er det du holder til hen da?


Stemmer :) Den Camaroen jeg tenker på vettu :).
Holder til rett utenfor Molde men skal på garasjebesøk i Melhus ved nærmeste framtid blant annet.
Er jo verdt en tur alene bare for å myse på denne :!: 8)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 30. Des 2013 16:03 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Lør 15. Jan 2011 22:32
Innlegg: 51
Bosted: Ler
Pimpala: Sånn å forstå ja. Ikke akkurat så veldig mye å se på foreløpig men bare å komme innom det. Lett å finne huset mitt som ligger rett på andre siden av E6 i forhold til gamle bensinstasjonen på Ler Olas Autorast, er XY nå.
Legg meg til så høres vi da vettu: https://www.facebook.com/dj.voodo


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 30. Des 2013 17:28 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro

Registrert: Søn 26. Nov 2006 03:12
Innlegg: 727
Bosted: Mo I Rana
Tøft prosjekt,med mye gromme deler 8) .

Har du kjørt på bane før?

_________________
http://helgeland-motor.all-forum.net/index.htm

http://www.bangshift.com/


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 30. Des 2013 17:54 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Lør 15. Jan 2011 22:32
Innlegg: 51
Bosted: Ler
blazerteam skrev:
Tøft prosjekt,med mye gromme deler 8) .

Har du kjørt på bane før?

Takker, men det blir først tøft på en jomfrutur når den dagen kommer tenke jeg for å se at alt fungerer som det skal før nedplukking av alt og lakkering/montering.
Har ikke kjørt på bane før nei men skal teste Turbo Golfen min hvertfall til sommeren tenke jeg. Ikke akkurat å sammenligne det med yankeeprosjektet da men blir artig å prøve.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tor 09. Jan 2014 20:30 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Lør 15. Jan 2011 22:32
Innlegg: 51
Bosted: Ler
Some NOS parts på vei inn :)


Vedlegg:
$(KGrHqJHJ!4FJRFWOqdfBSYGp9LVwQ~~60_57.jpg
$(KGrHqJHJ!4FJRFWOqdfBSYGp9LVwQ~~60_57.jpg [ 21.93 KiB | Vist 6101 ganger ]
$(KGrHqVHJ!0FGnF(4q-pBRye7vO0Sg~~60_57.jpg
$(KGrHqVHJ!0FGnF(4q-pBRye7vO0Sg~~60_57.jpg [ 11.25 KiB | Vist 6101 ganger ]
$T2eC16Z,!ykE9s7t)2UyBRyMWOPM)w~~60_57.jpg
$T2eC16Z,!ykE9s7t)2UyBRyMWOPM)w~~60_57.jpg [ 9.17 KiB | Vist 6101 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tor 16. Jan 2014 18:59 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Lør 15. Jan 2011 22:32
Innlegg: 51
Bosted: Ler
Noen kule håndlaga fibervarer klar for sending snart =)


Vedlegg:
Hood8.jpg
Hood8.jpg [ 57.64 KiB | Vist 5990 ganger ]
Hood3.jpg
Hood3.jpg [ 20.95 KiB | Vist 5990 ganger ]
Deck Lid1.jpg
Deck Lid1.jpg [ 13.51 KiB | Vist 5990 ganger ]
Deck Lid3.jpg
Deck Lid3.jpg [ 28.72 KiB | Vist 5990 ganger ]
Deck Lid4.jpg
Deck Lid4.jpg [ 27.29 KiB | Vist 5990 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tor 16. Jan 2014 19:00 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Lør 15. Jan 2011 22:32
Innlegg: 51
Bosted: Ler
...........................


Vedlegg:
Mirrors1.jpg
Mirrors1.jpg [ 48.06 KiB | Vist 5990 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 77 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support