|
Jøsses, den bilen bliver bra, etterhvert, er nesten synd å sælge den. naaah. har allerede en avtale om en byttehandel, enten i kontanter, eller i bil, når den bliver ferdig.
idag, er der gået mye tid med å bygge op bakdøra igjen. som flere sikkert husker, klagede jeg på at der var rust i håndtaket bak, så det var et av målene i dag, at det skulle fixes. var osse dritlei, at det ofte var umuligt å åpne døra bak, fordi håndtaket ikke fungerte som den skulle. er osse fixet, med en skive sveiset på pinnen til døråpneren. nå sklir den ikke av platen.
har ikke fået fixet dørbunnen endda, men det kommer sikkert, hvis ikke der dumper en extra bakdør ind, lige pludseligt.
har osse fået fjernet alulister på hjulbuerne, åjoda, der var osse rust bak de.
et godt råd til alle, som monterer hjulbuelister, læg en god stripe silikone ind i listen, så der ikke kommer skidt å vann ind bak, å gi den så en lille stripe i kanten mot skjermen, så den ikke slipper vann ind!
et par timer mere med sveiseren, å jeg tror jeg er ved å være ferdig, NOT, dukker sikkert noe mere op, det gjør det altid.
| Vedlegg: |
Filkommentar: denne platen, er av rustfritt stål, å limet på rust. nogen som skjønner at det ikke holder

025.jpg [ 167.14 KiB | Vist 4357 ganger ]
|
Filkommentar: denne revnen mangler jeg å fixe

026.jpg [ 204.33 KiB | Vist 4357 ganger ]
|
Filkommentar: sådan så det ut bak den rustfrie platen!

028.jpg [ 137 KiB | Vist 4357 ganger ]
|
Filkommentar: oops, kanterne er bukket feil vei.

029.jpg [ 168.63 KiB | Vist 4357 ganger ]
|
Filkommentar: jaja, etter en halv times hamren, så vender kanterne rette veien!

030.jpg [ 175.35 KiB | Vist 4357 ganger ]
|
_________________ 1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse. Bursdagsgaven fra min kone.
|