Det kunne gått bedre, men det kunne også gått mye mye værre.
Fikk et par feil, men ikke noe superdøvt.
Må bytte bremseslanger foran, montere nye bumpstoppere bak, stramme opp håndbrekket litt til, klamre opp bremserøret bakover litt bedre. Også fant de ikke noe rammenr på ramma. I følge papira fra da bilen ble regga i 1980 skulle det stått på ramma bak venstre forhjul.
De skrapa overalt på ramma med et stemjern. Først fant de ikke nummeret på dashen heller, så jeg dro opp dashpaden, så de fikk titta under der. Og der var det. Dashpaden har vært bytta en gang, så hølet i paden og tagen liner ikke opp.
Hvis de ikke hadde funnet noe rammnr hadde de ringt til Politiet som hadde kommet og beslagelagt bilen, så måtte jeg på en eller annen måte klart å bevise at ting henger på greip.
Da hadde jeg gått og tatt repern tror jeg.
Høyden og lyden sa de ikke noe på, men de mente jeg hadde litt rust å fikse etterhvert.
Var så lur at jeg nappa ut pigga av vinterdekka for å få hjul med samma dekkdim rundt om. 235/70/15 som det står i vognkortet. Det var de sykt opptatt av. Riktig dekkdim og lasteinndeks.
Dro rett på Steinar Stolen og kjøpte deler, så skal jeg ringe rundt og få bestilt time for etterkontroll så fort som mulig. På Risløkka hadde de ikke noen ledig time før 28.Juli. Så lenge kan jeg ikke kjøre med "original bil".
Gokjennings stuk.