Hotrodder
hei

fronten blir det jo som du sier sjermer og slikt på,derfor så skal jeg lage en brakett under girkassefeste som sitter i fire bolter.så hvis kassa mi hoster så kan jeg slippe den rett ned.krysset er konstuert så kraftig at jeg vil ikke tape så mye på og gjøre det.i "stivelse" på den måten bytter jeg kasse på en halv time kontra mange timer med demontering av sjermer og front,ledninger,slanger++.har laget slik plass at jeg slipper og løsne motor fester pga gir skift.Dette er den løsningen jeg syntes er best,en girkasse er ikke så tung at jeg ikke klarer og hantere den over hode hvis jeg måtte det...
kommer oxo til og lage egene fester på oljekjøleren så den sitter ved siden av kassa bak.på den måten kan jeg ta motorskift uten og ta med kasse,og slippe og tenke på olja fra kassa...(slanger og slikt) og da kan jeg løfte motoren rett opp uten og ta av sjermer og slikt....så i denne bilen blir det lettere og bytte motor og gir hver for seg uten at jeg må demontere halve bilen....jeg kommer oxo tilog sammle alle ledninger i en kontakt,på torpedoveggen.sparer masse tid der oxo:-)
Men nå til og bygne med så bruker jeg vifta på v8 motoren...(visningsmotoren)
lært av en på forumet her at: Jo større jo bedere

35 ford 3 vindu,
35 hot rod prosjekt,
2 bmw e30,
transporter 02
japsedritt
opel,
ford capri
http://thomastnt.websport24.no/