jolly skrev:
hehe kjenner til det med mage og bukse....da funker de best med joggebukse...(ikke grill dress)
tror capricen din blir bra,godt arbeid..likte at du hadde lakket høytalerene,jbl decade funker kjempebra..bare pass på at du kjører forsterker på de.
blir sony og magnat forsterkere!
ikke for det, de spiller fint uten, men man hører at de trenger litt extra.
har fået et snodigt problem, har koblet nesten alt av ledningsnettet, men når jeg vrir på nøkklen, skjer det ingenting.
ingen lys i instrumentene, bare et par små pip fra nøkkelalarmen.
sitter å tenker på, om jeg har koblet en ledning feil på starteren?
eller om det er andre feil, som kan gjøre sig gjeldende.
har set noen alternative løsninger på ledningsføring, for ikke å snakke om måten stereoen var koblet op på tidligere.
sukkerbiter og uisolerte ledninger, så fyrverkeri, da jeg koblet kabelhaugen på et batteri på verkstedsbordet.
men den er fikset, nye kabler er trukket, loddet og isolert med krympestrøpe.
behøver ikke være nervøs for at stikke hånden inn der igjen.
Har letet etter mit dynamofeste, i snart en uke, finner det ikke. aner ikke hvor det har blitt av, men mistenker et par små nysgerrige gutter!
hedde brugt en uke på å sannblåse gammel chrom, slipe og polere til den var blank som et speil, var meningen den skulle fornikles, men det blir det ikke noe av.
ihvertfall ikke med det festet.
så jeg gikk på jakt, i naboens delehaug, og ramlet over noget fra en gammel opel, tror jeg nokk, naboen sier at det sat på en gammel kaptain.
ikke vet jeg, men diameteren passet med min dynamo, så det blev litegranne kapp og sveis igjen i dag.
(lånte naboens sveiser, i ti minutter. shhh! hehe)
ser sådan ut nå!

og skal sitte sådan!

skal håndpoleres, og sikkert ha en tur i nikkelbadet! er så fine, når de er blanke! hehe