Her er biten som er knekt. En liten jævel som lager mye trøbbel. Hvis noen har en sånn blir jeg veldig glad. Kan gjerne taes med på Ekeberg. Send gjerne mld eller ring meg 47635515.

Bilen var klar klokka 05.00 natt til tirsdag. Jobba som en gal for å få den klar til Tyrigrava.
På vei ut ble jeg stoppa i teknisk kontroll og ble innkalt til full teknisk. En herlig start på sesongen. De syns den var litt lav i front og at den bråka litt mye.
Så nå er det bare å hive seg rundt og dra å vise den i løpet av en mnd.
Dagen etter knakk den lille biten i tenningslåsen, så nå har den stått siden det.
En fin gjeng med idioter i veikanten.

Nye deler. Bremsebånd, bremseklosser, bremsepumper og monteringskit.

Montert på venstre sida. På høyresida var alt montert feil. Var brukt selvjusteringsarm fra venstre side og alt var montert motsatt av hva det skal være.

Måtte ha litt nye bremserør og håndbrekkwire også.

Flenser litt bremserør. Fint verktøy altså.

Fikk også letta bilen litt. Pelt av de gamle eksosopphenga og gravd ut jævlig mye grums fra ramma. Ble et fullt feiebrett med 10cm topp.

Bytta litt bensinslanger og klemmer og pakka inn litt ledninger.

Ute på prøvetur uten panser kl. 02.00 på natta. Måtte fylle litt bensin på Esso på Ryen.

Klar for sesongen. Parkert i gata kl 05.00. Gikk og la meg lykkelig og uvitende om at jeg skulle bli innkalt til teknisk kontroll senere på dagen.

Tok en liten vask i lunsjpausen på jobb.

Gassen hang seg opp på prøveturen, siden fjæra jeg hadde satt på var for slækk.
Var jævlig skummelt, så nå er ny dobbel gasswire returfjær montert.

Blir ikke noe Cheva for min del på Ekeberg. Den blir stående i garasjen rett nede i gata.
Satser på å sitte på med noen av de andre gutta i garasjen.