Ikkje så masse som har skjedd her i det siste pga regn... men i dag blei det oljepåfylling på akslingen,og starta opp etter flere dager ute i vått vær..fikk vekk ett par jordingsfeil igjen og ute å testa bilen igjen en stund og parkerte..begynte å sveise i en bit på den verste døra.. ellers venter eg fortsatt på framfelgene fra amerikanskebildeler.no dei skulle vist være sendt den 10.09 :S begynder å lure på hvor dei blir av eller om posten har klart å rota noe bort.... fustrert... er bare dei eg mangler nå før eg kan bestille eu kontroll... ellers er fotbrekken like håplaus...får vell prøve ut det eg har tenkt på..



ellers lagd en liten liste som kontrolløren kan være oppmerksom på,som skal ligge i bilen med noe foringer:
Dela som har vert bytta eller fiksa:*Overhalt forgassar.
*Nytt bensinrør og overhalt tank.
*Nye Bremseskiver og klossa framme.
*Ny servoolje,motorolje/filter,bremseveske,kjøleveske
*Nye hjullager framme og bak+ tetninga.
*Høgre kalliper overhalt.
*Høgre framdel av ramme sandblåst og lakkert,
venstre side gjenstår,samt resten av ramme.
*Ny bakaksling pakning og olje.
*Nytt varmeregister.
*Montert tut.
*Fiksa el-nett for blinklys og andre lys.
*Nye stabilisatorstag ved stabstag framme.
*Nytt eksosanlegg.
*Nye dempara framme og bak.
*Nye bremsesilyndara og monteringsett i trommla bak.
*Sveist opp golv innvendig i bil og div.
Gjenstår:*Skifte alle foringa i bakaksling,skal fiksast i vinter når bil blir parkert fram til sommar igjen.
*Ta rust utseende messigt utvendig osv.
Småting å huske på:*Hold blinklysarm litt mot deg ved blink til H og V side slik det klikka.
*Hold girspak heilt opp i Revers for at ryggelys skal lyse.
