AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Søn 23. Aug 2026 16:01

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 22 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Hallais!
InnleggSkrevet: Man 17. Aug 2009 16:46 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Tøff sak, grattis igjen med bilen! =D>

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tir 18. Aug 2009 09:21 
Avlogget
Rookie
Rookie

takk takk:)

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tor 27. Aug 2009 14:29 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Nice! Gratulerer! :D

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Fre 28. Aug 2009 19:21 
Avlogget
Rookie
Rookie

Heisan, den bilen der var det en kompis av meg som kjoepte her i San Diego... Jeg hadde den staaende hos meg et halvt aars tid, uten aa kjoere den noe saerlig. (Den er en orginal California-bil, men ble kjoept fra en US-marine som er stasjonert paa Miramar i San Diego. Han var fra Florida, og hadde Florida skilter paa den. For aa faa California-skilter maatte vi ha Smog-testa den, og betalt ekstra for registrering de aarene den ikke var registrert i California.) Fyren som solgte den hadde nok egentlig ikke lyst til aa selge den, han klagde mye paa kona si... hehe... i baksetet hadde han mange gode minner fra yngre dager, sa han. (Mulig det var grunnen til at kjerringa ikke likte bilen.)

Kult aa se den igjen! De faa gangene jeg kjoerte den her borte tok jeg av t-toppene, skulle oenske jeg hadde visst at det var saa enkelt som aa fikse en daarlig kontakt for aa faa el-vinduene til aa funke. (Varmt her som regel.) Den fikk en lakkskade paa stoetfanger foran paa foererside, naar den ble sendt over dammen, ser ut som om det er fiksa greit...

Gratulerer med toeff bil!

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 31. Aug 2009 23:25 
Avlogget
Rookie
Rookie

Hjertelig takk for tilbake melding:) dette var veldig morro og høre:)

Hadde nok god grunn kona hans da:P hehe..

ja skaden på fangeren har blitt fiksa ganske greit! er litt farge forskjell fordi det var vanskelig og treffe riktig på den lakken sa lakkereren! men det er greit nok enn så lenge! skal se om jeg får gjort noe med det i vinter:)

Ja elvinduene var ganske enkelt og fikse! de er litt rare en gang i blandt! hender seg de plutslig ikke fungerer igjen! kommer og går litt! hehe..

har selv tenkt meg en tur til california til neste år!:) noen spesiell tid som er å anbefale?

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tir 01. Sep 2009 19:54 
Avlogget
Rookie
Rookie

Tja, kommer litt ann paa hva du tenker paa... Hvis du tenker paa budsjett saa er vel september til november og januar til april billigst. Hvis du tenker pa vaeret saa er det vel saann cirka 355 soldager i aaret her i San Diego, litt mer aarstider lenger nordover... Swapmeets finner du i Pomona og paa Qualcomm stadium, dragracing i Pomona og Las Vegas. (Datoer finner du sikkert hvis du googler litt.) Ellers kan jeg sterkt anbefale "cruisin grand" i Escondido. Hver fredag april-september. En av de beste cruising-events i landet, alt fra woodie'er til nitro-dragstere... (er du heldig treffer du kanskje Eric Clapton, hans nye CD "road to Escondido" heter nettopp det, pga. at han pleier aa dra paa cruisin grand.) Lokale hot-rod show i San Diego omraadet har jeg stort sett kontroll paa, men lenger nordover vet jeg egentlig ikke saa mye om hva som skjer. Hvis du har tenkt deg til soer-california, saa si ifra hvilke dager du er her, saa skal jeg se om jeg kan fikse en liste over ting som er verdt aa faa med seg de dagene du evt. er her...

Skaal!

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tir 01. Sep 2009 23:14 
Avlogget
Rookie
Rookie

høres kjempe flott ut! Takk for info:) skal si ifra når jeg vet noe mer om når det blir:)

Du har ikke tilfeldigvis noen bilder av bilen min fra da den gikk der? eller kjenner noen som har det?
Hadde vært morstomt og sett!

Topp
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 22 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet