Mr.Camaro skrev:
Velkommen ja! Er selv Hamargutt og har en -71 Camaro. Begynner å bli mye bra bil rundt om og i Hamar. Må da kunne få til å treffes på brygga en gang i mellom og juge over noen kopper kaffe når snøen har smelta?
Har flytta ut til Ilseng med kone og to barn, jobber også alt for mye... Men nå er Camaroen på plass i hobbyverkstedet i Hamar igjen for den siste monteringen. Skal på veien igjen til sommeren 2009!
Har du eget verksted eller skrur du hjemme?
Hallo!!!Det må da kunne gå å sammle litt bil på våren,kaffe må`n jo ha å juge kan je bli med på

litt merkelig amcar miljø i hamar, vet ikke om jeg tråker på noen nå men det er liksom farlig å finne på noe ja bare treffes en kveld...mye fine biler som støver rundt om ,vet att dere gutta på ilseng gjør en kjempe jobb når det gjelder å dra igang ting,stasjon på ilseng er jo nå ett treffsted for fin ungdom og gammelbilfolk men utenfor der så stopper det, vet ikke jeg men du ser sjelden mye bil andre steder i hamar

har du noe på gang.....blir med jeg må få liv i alle med amcar å få til ett lokalt vårslipp.Jeg har ett eget hobbyverksted som har til tider blit mer en hobby men jeg holder nå på,tar det litt med ro om dagen for det kan jo bli nok bil nå å da.(sier kona)vel slik er det da bare.

Tror je så doningen din i sommer blå er`n vel??om det er deg da

meget tøff bil ,var ikke ferdig enda sa du .tror du har en megadoning der!!!!!