AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 00:14

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 68 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 30. Jul 2006 08:16 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 17. Jun 2006 22:52
Innlegg: 100
Bosted: inderøy
Har fått opp gardinstang på høyre side bak nå. Nye bilder kommer etterhvert som bilen forandrer seg

_________________
Rolling on the riksveg 755


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 31. Jul 2006 00:05 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 17. Mar 2006 23:37
Innlegg: 717
Bosted: Jessheim/Elverum
Se her ja, begynner det og ligne på no. Blir nok tøft når du blir ferdig.

_________________
Morten
1982 Chevrolet Scottsdale - My Sweet heart
1979 Buick Regal Limited - The Black Bitch
1979 Buick Century - Solgt
1981 Oldsmobile Cutlass - Monte Wagon
1980 Oldsmobile Cutlass - Solgt
1988 Chevrolet S-10 Blazer

http://www.usccj.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 26. Aug 2006 21:36 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 17. Jun 2006 22:52
Innlegg: 100
Bosted: inderøy
Hi tatt ut sofaen bak og laget en på hverside og skal ha ett bord i mellom.

_________________
Rolling on the riksveg 755


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 27. Aug 2006 00:33 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro

Registrert: Man 19. Jun 2006 23:54
Innlegg: 2633
Bosted: Halden
er det russebil du lager ?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 27. Aug 2006 17:39 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 17. Jun 2006 22:52
Innlegg: 100
Bosted: inderøy
nei egentli itj! Kan lign litt men...

_________________
Rolling on the riksveg 755


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 27. Aug 2006 18:00 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro

Registrert: Man 19. Jun 2006 23:54
Innlegg: 2633
Bosted: Halden
hihi bare tuller med deg :lol:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 06. Sep 2006 07:49 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 17. Jun 2006 22:52
Innlegg: 100
Bosted: inderøy
Bilen skall ikke selges alikevel har jeg bestemt meg for!

_________________
Rolling on the riksveg 755


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: russebiler jo
InnleggSkrevet: Ons 06. Sep 2006 21:19 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 29. Aug 2006 10:24
Innlegg: 54
Bosted: halden
er du levrandør på russebiler eller ............hohohoho


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 12. Sep 2006 13:53 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 17. Jun 2006 22:52
Innlegg: 100
Bosted: inderøy
DET ER IKKE NOEN RUSSEBIL! Det kan bare virke sånn.v

_________________
Rolling on the riksveg 755


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Enda nye bilder
InnleggSkrevet: Man 18. Sep 2006 21:09 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 17. Jun 2006 22:52
Innlegg: 100
Bosted: inderøy
Stor foranding siden siste bilder ble tatt.


Vedlegg:
1nt3.jpg
1nt3.jpg [ 41.22 KiB | Vist 5125 ganger ]

_________________
Rolling on the riksveg 755
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: nye bilder
InnleggSkrevet: Man 18. Sep 2006 21:10 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 17. Jun 2006 22:52
Innlegg: 100
Bosted: inderøy
bilde2


Vedlegg:
Filkommentar: 2
Bil1.jpg
Bil1.jpg [ 59.81 KiB | Vist 5124 ganger ]

_________________
Rolling on the riksveg 755
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: nye bilder
InnleggSkrevet: Man 18. Sep 2006 21:11 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 17. Jun 2006 22:52
Innlegg: 100
Bosted: inderøy
bilde3


Vedlegg:
int2.jpg
int2.jpg [ 42.34 KiB | Vist 5123 ganger ]

_________________
Rolling on the riksveg 755
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: 2
InnleggSkrevet: Man 18. Sep 2006 21:13 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 17. Jun 2006 22:52
Innlegg: 100
Bosted: inderøy
bilde4


Vedlegg:
int4.jpg
int4.jpg [ 45.16 KiB | Vist 5121 ganger ]

_________________
Rolling on the riksveg 755
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 19. Sep 2006 16:51 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tir 11. Jul 2006 17:07
Innlegg: 14
Bosted: Rælingen
detta begynner virkelig å ta form!! hehe.

_________________
Speed kills
Save Lives Drive A Honda
www.norwayvanclub.org
www.frantzenracing.com
www.vannin.com
www.vanman.se

- Chevrolet Starcraft 90".


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 27. Nov 2006 18:50 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 17. Jun 2006 22:52
Innlegg: 100
Bosted: inderøy
takk og farvell kjære dodge,, du blir nå erstattet av en volvo 740 av samme årgang. det er ikke av amerikansk slag som du men d blir så fort som mulig etter den er solgt. jegg kommer til å savne deg!



Han som skal ha den kommer fra en plass sør for haugesund. han skal sveise igjen baken på den og lakkere bilen matt svart og ha noe motiv på den!

_________________
Rolling on the riksveg 755


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 68 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 16 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support