AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 02:30

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 20 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 01. Feb 2008 22:42 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tor 23. Feb 2006 20:04
Innlegg: 52
Bosted: Hemnes
st-remy skrev:
TT skrev:
st-remy skrev:
:) Velkommen te forumet ja , du har og hatt en del lekker bil ser e , har
du drevet lenge med motiv :?: såg nå veldig bra ut den van`en :)

Bilen er opprinnelig motivlakkert av Tore Ommedal i 1984, Kjøpte den selv i 1996. Hadde den 14 dager, så tok noen vandaler og ripet opp alle motivene på vanen. Derfor måtte jeg starte med airbrush. :(

Har fulgt med stor interesse ditt f-body prosjekt, siden jeg selv bygger opp en 78 Firebird og en 72 Pro Touring Camaro med LS1. Må si du gjør en glimrende jobb


Du fikk ikke tak i sa der vandala`n da :?: hmm 2"-4" ja , f.. mye idiot som går laus
Nei, hadde jeg fått tak i dem hadde jeg nok sitt i fengsel i dag :evil:

_________________
1972 Chevrolet Camaro
1978 Pontiac Firebird Esprit
Helgeland Motorforum
http://helgeland-motor.all-forum.net


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 02. Feb 2008 00:46 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tor 23. Feb 2006 20:04
Innlegg: 52
Bosted: Hemnes
Denne hadde jeg glemt, har jo også hatt en 1956 Buick Super

Bilde

_________________
1972 Chevrolet Camaro
1978 Pontiac Firebird Esprit
Helgeland Motorforum
http://helgeland-motor.all-forum.net


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 04. Feb 2008 16:04 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 20. Mar 2007 22:58
Innlegg: 105
Bosted: Spillum
[/quote]Darten ble solgt sørover(noen som vet noe om den i dag?)
Chevellen er i Trøndelag og er lakket rød i dag.[/quote]
Hei og Velkommen til forumet;) Vet du hvor i trøndelag Chevellen havnet?? Lenge siden du solgte den eller??

Mvh Kjetil

_________________
1963 Chevrolet C10 Stepside Pick-Up
(prosjektbil) http://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?t=2709


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 10. Feb 2008 03:28 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tor 23. Feb 2006 20:04
Innlegg: 52
Bosted: Hemnes
74_Camaro skrev:
Sitat:
Darten ble solgt sørover(noen som vet noe om den i dag?)
Chevellen er i Trøndelag og er lakket rød i dag.

Hei og Velkommen til forumet;) Vet du hvor i trøndelag Chevellen havnet?? Lenge siden du solgte den eller??

Mvh Kjetil

Tror den er i Verdalen nå.
Jeg solgte den rundt 2000

_________________
1972 Chevrolet Camaro
1978 Pontiac Firebird Esprit
Helgeland Motorforum
http://helgeland-motor.all-forum.net


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 13. Feb 2008 05:03 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 20. Mar 2007 22:58
Innlegg: 105
Bosted: Spillum
jaok.. Pappa hadde nemmelig en chevelle som ble lakkert rød, men det er vel ganske mye lengre siden enn 2000:P

_________________
1963 Chevrolet C10 Stepside Pick-Up
(prosjektbil) http://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?t=2709


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 20 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support