AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 02:30

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 32 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 11. Jan 2008 17:48 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 17. Nov 2006 20:37
Innlegg: 3915
Bosted: Nordmøre
:) Velkommen te forumet , såg veldig fin ut den impala`n ja

_________________
---------------------------------------------------
Restaurer Chevrolet Imperial Landau Convertible 1929
Bygger Pontiac Firebird 1972 ls3 L99 6L80E IFS/IRS
Gmc ext 1500 6,5 diesel pickup 1994 4L80E Bruksbil
Chevrolet starcraft G301991 mod 4L80E


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 11. Jan 2008 17:50 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Man 07. Jan 2008 23:34
Innlegg: 12
Bosted: Elverum
Impala din så veldig fin ut:thumbsup: velkommen!

_________________
2001 Chevrolet Tahoe - 1987 Oldsmobile Cutlass Supreme


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 11. Jan 2008 18:57 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 18. Aug 2007 19:09
Innlegg: 819
Bosted: jessheim
velkommen! :D 61-63 impala står høyt oppe på "drømme lista" :lol:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 11. Jan 2008 19:08 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Ons 09. Jan 2008 19:18
Innlegg: 32
Nice classics, velkommen :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 11. Jan 2008 22:11 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Man 01. Mai 2006 01:34
Innlegg: 154
Bosted: Sandefjord
62 impala skrev:
krømib skrev:
62 impala skrev:
krømib skrev:
Den Impalaen der har jeg restaurert. Fint og se den igjen og at den holder seg bra.


Der var du ja :-) Artig!
Jeg er andre eier siden du solgte. Kjøpte den i Februar året etter av han som henta den i Sandefjord. Har bildene du sendte med og ser at du har hatt mye jobb her, kjenner meg godt igjen fra 63'n min :-D

Kan hvertfall bekrefte at bilen har det bra!


Da har du jo nesten hatt bilen i 10 år. :shock: Holder for tiden på med omtrent samma jobb på en 57`Bel Air. Lærer med andre ord ikke!


Kjøpte den vel Februar 2000, så 8 år hvertfall. Liker 60-talls GM godt. Så lenge den holder seg så er det en fin cruiser :-) Må ven kanskje gjøre noe med automaten, PG kassa er ikke helt optimal, tenker den blir bydg om til TH350 eller noe. Mest for kjørekomfort.

57'n er jo ikke noe dumt prosjekt og putte litt penger i da, bedre enn å spare i fond! Har en 67 Mustang som jeg klør litt etter og gjøre noe med. Må bare få på plass litt hus og sånn først :-D

Ser gjerne noen bilder av prosjektet ditt, og all annen info om impala'n tas imot med takk...


Hvis du ser på side 2 under "Presenter deg selv" med overskrift "Enda en Chevrolet freak" så finner du et par bilder av bilen.
Skal se etter om jeg har noe mer på Impalaen. Kansje du kan sende meg et tlfnr det går an og nå deg på?

_________________
68`Chevy Camaro (prosjekt)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 12. Jan 2008 00:15 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro

Registrert: Tor 22. Jun 2006 23:58
Innlegg: 620
Bosted: Porsgrunn
Velkommen, fin bil! :D Har hatt noen Impala'r, go'e biler det. 8) Har hatt flest '60 og '63. Sveisa opp en '63 4ht for endel år siden. Blå, hadde U skilter, gikk noen år i Østfold, kanskje den er der enda? Noen år siden jeg så den sist.

_________________
Chevrolet USA#1


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 12. Jan 2008 00:30 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 11. Jan 2008 14:44
Innlegg: 11
Bosted: Fredrikstad
Sitat:
Hvis du ser på side 2 under "Presenter deg selv" med overskrift "Enda en Chevrolet freak" så finner du et par bilder av bilen.
Skal se etter om jeg har noe mer på Impalaen. Kansje du kan sende meg et tlfnr det går an og nå deg på?


Har sent deg PM. Bare hyggelig det :-)
Ellers så det jo ut som du har "nok og ta i", he he... Men så ut som et veldig bra utgangspunkt!

_________________
1962 Impala 2DHT
1967 Mustang 2DHT


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 12. Jan 2008 00:32 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 11. Jan 2008 14:44
Innlegg: 11
Bosted: Fredrikstad
Til alle andre: Takker for hyggelige svar :-)

Må få tatt noen bilder av Mustangen også, er vel en liten fan skare av disse bilene her oxo :-D

_________________
1962 Impala 2DHT
1967 Mustang 2DHT


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 12. Jan 2008 03:13 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Man 10. Sep 2007 10:12
Innlegg: 321
Bosted: Hareid
Hei og velkommen!!

Flott bil du har :lol: :lol:

_________________
Tonny Sørdal
T & T Store
The Patriotic American Store
http://www.ttstore.no

1992 Lincoln Continental
1992 Chevrolet G30 Starcraft
1969 Mercury Cougar Cab
2007 Jeep Commander


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 12. Jan 2008 04:11 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 17. Des 2006 02:44
Innlegg: 255
Bosted: Vestavdeg
Velkommen! Fin Impala Ja, noen bilder av '67?

_________________
Keith Hansen <><
'66 Mustang cab
'67 Chevelle
'68GTO
'69 Mach1
'71 C10
'95 GT cab


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 18. Jan 2008 11:21 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 11. Jan 2008 14:44
Innlegg: 11
Bosted: Fredrikstad
'69Mach1 skrev:
Velkommen! Fin Impala Ja, noen bilder av '67?


Takk for det! Lagt til et par "garasjebilder" av Mustangen nå.
Som du kan se er den et prosjekt, men er urørt og ikke "klattet" på.
Bør være et godt utgangspunkt med litt arbeidslyst og tid :-D

_________________
1962 Impala 2DHT
1967 Mustang 2DHT


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 18. Jan 2008 12:11 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 22. Mar 2006 22:37
Innlegg: 143
Bosted: Vadsø
Hei, velkommen til forumet... Likte den Impalaen din... 8)

_________________
Ragtop_rat

- 1957 Chevrolet Bel Air, 555 Efi, TCi 6x
- 1978 Pontiac Trans Am, WS6
- 1980 GMC Sierra Classic C 3500 Big Dually


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 18. Jan 2008 14:42 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 15. Feb 2006 19:39
Innlegg: 144
Bosted: Egersund
Nyyydelig Impala, hærlig stuk :wink: .

Hva er planene for Mustangen da? orginal restaurering?

Velkommen til forumet :wink:

_________________
1972 Plymouth Duster 318 (prosjekt)
x - 1974 Plymouth Valiant 318 (Bruksbil)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 18. Jan 2008 15:08 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 11. Jan 2008 14:44
Innlegg: 11
Bosted: Fredrikstad
mach1frh skrev:
Nyyydelig Impala, hærlig stuk :wink: .

Hva er planene for Mustangen da? orginal restaurering?

Velkommen til forumet :wink:



Takker :-D Liker den type "stuk" på 60-talls full size ja...

Planer for Mustangen er vel en mix av "Gone in 60 Seconds" og Gatebil look.
Gjøre litt i fronten (vet ikke helt hva ennå...), shelby striper, lett motor tuning (frister med en 351 crate motor fra statene),
konvertering til manuell kasse skivebremser i alle hjørner,
større hjul og forbedret oppheng bak (drømmer om four-link)...

Tre stikkord: Lav, stiv og kjapp 8)

Kostbar liste så får begynne med og plukke ned karosseri og
sette dette i stand.
Slike planer endrer seg jo alltid etterhvert som man holder på oxo da :-D

_________________
1962 Impala 2DHT
1967 Mustang 2DHT


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 22. Jan 2008 19:41 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Ons 16. Jan 2008 16:28
Innlegg: 74
hei! :D artige planer du skal gjøre av mustangen din, har sansen for sånt! samboeren min har en 68 hard top med 351, manuell og 4:11 utveksling. går unna i starten det! pen impala og! kjenner han som har restaurert den :D

_________________
1971 dodge charger 500 magnum
1977 buick regal 2stk
1972 buick riviera


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 32 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support