AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 00:14

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 26 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 05. Des 2007 02:08 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 17. Des 2006 02:44
Innlegg: 255
Bosted: Vestavdeg
Hei Velkommen! Fin biler du har der!

_________________
Keith Hansen <><
'66 Mustang cab
'67 Chevelle
'68GTO
'69 Mach1
'71 C10
'95 GT cab


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 05. Des 2007 22:09 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 00:33
Innlegg: 5285
Bosted: Brønnøysund/Bosque County Tx
Velkommen hit.

Flotte biler.Bilde

_________________
Per Arne Sund

Bilde
67 F100 stepside*75 Buick LeSabre cab*72
Malibu 350 Tx*48 Hudson Tx*48 Pontiac Silver Streak Tx*
97 Lincoln Tx


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 05. Des 2007 22:21 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 04. Des 2007 21:03
Innlegg: 326
Bosted: Nedstrand
Takk,er og masse spendende og lese å se på her i forumet

_________________
1957 Plymouth Belvedere Conv.
1957 Imperial Crown 4Dht
1999 Chrysler Stratus 2.0
http://www.nedstrandamcarclub.com
http://www.nedstrandmopar.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 05. Des 2007 23:00 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 22. Mai 2007 12:21
Innlegg: 278
Bosted: Trondheim
Den Chrysleren, har den 440 motor? I så fall, magnum eller sixpack?
Når jeg bodde i usa hadde min far en 1971 Chrysler 300C med 440 Six pack.. vi solgte den like før vi dro tilbake til norge for rundt en 15 000kr. :(

_________________
There's one thing better than having one linebacker in your office, that's having two linebackers in your office!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 05. Des 2007 23:30 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 04. Des 2007 21:03
Innlegg: 326
Bosted: Nedstrand
Ja er 440 i den,verken magnum eller six pack,ok den skulle dere tatt med til Norge

_________________
1957 Plymouth Belvedere Conv.
1957 Imperial Crown 4Dht
1999 Chrysler Stratus 2.0
http://www.nedstrandamcarclub.com
http://www.nedstrandmopar.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 06. Des 2007 00:02 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 02. Okt 2006 12:04
Innlegg: 1031
Bosted: Holmestrand, Vestfold
Hei og velkommen :D
Fine biler!
57`Plymouth står høyt oppe på ønskelista mi :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 06. Des 2007 00:07 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 04. Des 2007 21:03
Innlegg: 326
Bosted: Nedstrand
Takk,ja sant,men denne er ikkje til salgs desverre :lol:

_________________
1957 Plymouth Belvedere Conv.
1957 Imperial Crown 4Dht
1999 Chrysler Stratus 2.0
http://www.nedstrandamcarclub.com
http://www.nedstrandmopar.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 06. Des 2007 23:19 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 09:30
Innlegg: 114
Bosted: Sande i Vestfold
Nedstrand skrev:
Takk,ja fin den,ok men trur at den fargen ikkje blei brukt før på `58 mod,litt usikker på det?
Ja mange som lakerer dei rød som "Christine"


Fullt mulig min ikke har vært nøyaktig samme farge, men ihvertfall en slags mellomgrønn metallic.
Alt for mange røde ja.. En ting er en perfekt 58 Christine-kopi, men på en 57 blir det ikke riktig allikevel..
Min blir alt annet enn rød når den skal restaureres. Enten orig fargekominasjon (grønn med hvitt tak og hvit i listverket) eller orig lys blå og mørk blå.

_________________
1951 Chevrolet Styleline Deluxe Sport Coupe
1956 Ford F-350 Flatbed
1963 Ford Ranchero
1965 Plymouth Valiant V100
1965 Ford Mustang


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 06. Des 2007 23:27 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 04. Des 2007 21:03
Innlegg: 326
Bosted: Nedstrand
http://www.tcpglobal.com/aclchip.aspx?i ... h-pg01.jpg

på den linken er det Paint Chips til `57 Plymouth,du har kansje vore inne der og sett før?

_________________
1957 Plymouth Belvedere Conv.
1957 Imperial Crown 4Dht
1999 Chrysler Stratus 2.0
http://www.nedstrandamcarclub.com
http://www.nedstrandmopar.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Flere bilder
InnleggSkrevet: Tir 11. Des 2007 12:51 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 04. Des 2007 21:03
Innlegg: 326
Bosted: Nedstrand
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

_________________
1957 Plymouth Belvedere Conv.
1957 Imperial Crown 4Dht
1999 Chrysler Stratus 2.0
http://www.nedstrandamcarclub.com
http://www.nedstrandmopar.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 11. Des 2007 13:04 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 04. Des 2007 21:03
Innlegg: 326
Bosted: Nedstrand
Bilde
Bilde

_________________
1957 Plymouth Belvedere Conv.
1957 Imperial Crown 4Dht
1999 Chrysler Stratus 2.0
http://www.nedstrandamcarclub.com
http://www.nedstrandmopar.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 26 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 16 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support