AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 00:13

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 44 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 10. Sep 2007 21:35 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 09. Sep 2007 18:05
Innlegg: 136
Bosted: Halden
Vet vel ikke om noe her i Tistedal, men så i avisa at det fantes plass ved Østerbo. Skulle ha 2500,- for vinterlagring, men det er en stund siden det stod, så det er muligens fullt...


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: 69
InnleggSkrevet: Man 10. Sep 2007 21:57 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 05. Sep 2007 20:13
Innlegg: 172
Bosted: halden
jeg i høy fart,, må ha lånt bort bilen til olle eller noe sånt jeg da,, he he trenger garasje plass jeg å om noen vet.. gjerne en 150 kvm. ca 6 mil i omkretsen her


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 10. Sep 2007 22:20 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 09. Sep 2007 18:05
Innlegg: 136
Bosted: Halden
Hehe...det var ihvertfall din bil.Kom fra "Grantoppen" og kjørte mot Øberg.

Hva finner man under panseret på den bilen da?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 69
InnleggSkrevet: Tir 11. Sep 2007 06:45 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 13. Des 2006 19:12
Innlegg: 263
Bosted: Halden
nutte123 skrev:
jeg i høy fart,, må ha lånt bort bilen til olle eller noe sånt jeg da,, he he


Hva i all verden? Jeg kjører jo pent som ei gammal dame på vei til butikken!! :lol:

_________________
1966 Impala
--------------------------------------------
Caroline & The Treats (bandet mitt) på Facebook


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: høy fart
InnleggSkrevet: Tir 11. Sep 2007 07:32 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 05. Sep 2007 20:13
Innlegg: 172
Bosted: halden
var i 50 år,s laget til fruen te arild på klubben søndag hadde litt dårlig tid,
er en 350 under panser me rundt 500 hk.. kansje ikke best å la olle kjøre den kan bli dau kjørt.. ha en god dag på jobben gutter


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 11. Sep 2007 19:22 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 09. Sep 2007 18:05
Innlegg: 136
Bosted: Halden
Dere er nok pliktoppfyllende begge to når det gjelder fartsgrenser :lol:

500HK? Da har du jo litt "reserve"!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: fart
InnleggSkrevet: Tir 11. Sep 2007 20:02 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 05. Sep 2007 20:13
Innlegg: 172
Bosted: halden
har tross alt bare 4 farts bøter på 24 år bak rattet.. skøymed litt hk i en cab. tatt knekken på noen jeg he he


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 11. Sep 2007 21:37 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 09. Sep 2007 18:05
Innlegg: 136
Bosted: Halden
Jada, 4 stk på de åra overlever man :D


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: hey
InnleggSkrevet: Tir 11. Sep 2007 21:53 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 05. Sep 2007 20:13
Innlegg: 172
Bosted: halden
skal bare få møtt olle en ordentlig gang så jeg får satt litt respekt i han..
husker før når vi dro til cruseter å gjorde rede for hvem bil som gikk best. hvar tider det get.. viktig å ha den a body med mest hjul spinn å fart :lol: :lol: :lol: :lol:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 11. Sep 2007 22:02 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 09. Sep 2007 18:05
Innlegg: 136
Bosted: Halden
Driver å sjekker litt hva som finnes under panseret på den her hjemme. Trodde først det var en 330 HK, men jeg må nok vende meg til tanken at det er en 265 HK. Men, i en 265 HK så sitter det en 2BBL. Jeg TROR at Edelbrock 1405, som sitter i den her, er en 4BBL, så derfor er det noe som ikke er orginalt her.

Er endel info på nett, så jeg finner nok ut av det. Litt moro å sitte å tyde disse kodene på motorn!

Men, noe racing blir det ikke her å gården... Kun crusing på oss!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: motor
InnleggSkrevet: Ons 12. Sep 2007 07:19 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 05. Sep 2007 20:13
Innlegg: 172
Bosted: halden
skøy når en finner ut av sånt ja,, har tenkt å sette inn orginal motor etterhvert vi å, får se ann


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 16. Sep 2007 10:30 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 09. Sep 2007 18:05
Innlegg: 136
Bosted: Halden
Jada, litt artig å "studere" slikt. Har så langt funnet ut at det orginalt er en 265HK med 2-porter (kode YU), men en gang i tida har en luring satt på et smog-innsug fra en 77-modell for å få på en 4-porter. Vel, det fungerer jo, men ikke umulig at jeg finner meg et annet innsug etterhvert.

Litt trøbbel med å finne ut om det er matching numbers for det er litt rust og lakk der den svake stemplinga står. Se et 3-tall da i det minste :lol:
Blokka har jeg funnet ut at er fra 69, så da er det vel ikke helt umulig at det er den som satt i fra fabrikken.

Åssen motor satt det i din orginalt da, nutte123?

_________________
1969 Pontiac Tempest Custom S conv.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: orginal
InnleggSkrevet: Tir 18. Sep 2007 22:25 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 05. Sep 2007 20:13
Innlegg: 172
Bosted: halden
satt en 350 pontiac motor orginalt. men chev motor er bedre.. fått kjørt noe med bilen din eller.. er så stille inne på forumet så.. jeg prøver å få i gang noen disk, men det er dårlig fart her,


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 19. Sep 2007 21:06 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 09. Sep 2007 18:05
Innlegg: 136
Bosted: Halden
Da får du slenge i en Chevrolet-motor i stedet da :D

Nei, ting tar tid, så jeg har ikke fått kjørt mer enn inn og ut av garasjen. Mølla er i gang, men innser jo at jeg kanskje ikke får kjørt på denne sida jul.. Håper ting går iorden denne uka, så får vi se.... Fixer litt ting og tang mens jeg venter, og idag har jeg fått bytta ut endel gamle gummilister av heller tvilsom kvalitet...

At det er lite fart om dagen er nok ikke unikt for dette forumet. Alle har sine opp og nedturer, men regner med at folk kvikner til når høststormene begynner å rive skikkelig i husveggene...

_________________
1969 Pontiac Tempest Custom S conv.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 19. Sep 2007 21:30 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 17. Nov 2006 20:37
Innlegg: 3915
Bosted: Nordmøre
At det er lite fart om dagen er nok ikke unikt for dette forumet. Alle har sine opp og nedturer, men regner med at folk kvikner til når høststormene begynner å rive skikkelig i husveggene...[/quote]

:) He he høststorm :roll: her på Nordmøre har vi hatt skiten sia mitten av Juli , stort sett rengna hvær jevla dag , det e nedtur det :lol:

_________________
---------------------------------------------------
Restaurer Chevrolet Imperial Landau Convertible 1929
Bygger Pontiac Firebird 1972 ls3 L99 6L80E IFS/IRS
Gmc ext 1500 6,5 diesel pickup 1994 4L80E Bruksbil
Chevrolet starcraft G301991 mod 4L80E


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 44 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 16 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support