En liten avsporing her(det skjer altid noe rart med meg å bil)
Nå presterte jeg faktisk å bli eier av en bil jeg aldri hadde drømt om å bli eier av(ikke hadde jeg egentlig behov for den eller) Men, med litt kreativ tenking har jeg funnet bruksbehov å delvis overtalt kona til å forstå greia..
Bilen er en 1975 Mod Mercury Bobcat Wagon.. Jeg har altid ønsket meg en Mercury, men det er ikke en slik jeg drømte om...
Greia var at en kom innom på jobben å ville kvitte seg med en slik(en eldre herre) å jeg fikk se bilder av den, å den så da slettes ikke ille ut(tilstand jeg tenker på da) designet er vel noe som ikke helt når til tops.....
Å han skulle ha så lite for bilen at jeg kunne ikke la den gå fra meg, hehe
bilen ble kjøpt utfra to bilder(nå har jeg den her å kan vel si at den er noe mer shabby i virkeligheten)
så fikk jeg overbevist kona om at denne trenkte vi virkelig.. Bruksbil(vi har jo det sa hun å henviste til sin Caprice) jaja, men.. Caprice`n er noe dyr i drift forklarte jeg, så da kan denne lille Bobcatsaken bli bruksbil til småkjøring i nærområdet å så kan Caprice`n bli litt mer finbil... å den kjøpte hun!!! jeg er stolt

tenkt, å overbevise ett kvinnemeneske på den måten da, hehe, mange som ikke har klart det..
Men, det fulgte med en liten mangellapp fra siste EU, så jeg må fikse pusserne så de går tilbake i hvilestilling.. Det er en toerfeil på eu... å så har den litt høy co, utover det var det ikke mangler på den.. til å med nye dekk var det på den:-)
Slenger ut et bilde av den... å ja, jeg synes den er rar selv også, om noen vil komentere den, hehe