AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 00:24

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 47 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 15. Apr 2007 21:50 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Fre 13. Apr 2007 14:09
Innlegg: 3
Halloen! Kjentfolk jo :) Vet at du sitter og leser på amcarforumet så jeg tenkte det var på tide å joine jeg også. Ser du er igang med Malibuen, det var faenmeg på tide! Men.. har ikke fått gjort all verdens med Camaroen heller så jeg skal ikke si noe :P Går det bra med dama?

Kristoffer


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 15. Apr 2007 23:21 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Ons 07. Feb 2007 00:36
Innlegg: 855
Bosted: Stavanger
Heisann! Morsomt at du "stikker innom" :DD
Dama har det bra, temmelig sur på meg ganske ofte men jeg overlever,
vet at det er hormonene så jeg tar det med ro. Moren hennes flytter jo
til Oslo, så dama tar over huset. Noe nytt som skjer på sothaug? :DD
Håper du har fått liv i camaroen nå?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 16. Apr 2007 07:58 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 15. Feb 2006 19:39
Innlegg: 144
Bosted: Egersund
Artig me fok på min alder, som ikke holder til på østlandet 8) . Så bilen din i Egersund for et år eller to siden, blir vel to :lol: . Det var i forbindelse med Rogalandsklubbens siste cruising en høst. Skikkelig tøff bil du har, grom lyd hadde du også :wink: . Når regner du med å være ferdig med bilen?

Går utifra du kansje blir å treffe på diverse lokale treff fremover?

Lykke til med bilen da, og dama å barnet :wink:

_________________
1972 Plymouth Duster 318 (prosjekt)
x - 1974 Plymouth Valiant 318 (Bruksbil)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 16. Apr 2007 14:05 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Ons 07. Feb 2007 00:36
Innlegg: 855
Bosted: Stavanger
Hei Hei! Var faktisk i Egersund på Lørdag! Men tok toget da :) Ikke helt lett å si
når jeg er ferdig, avhengig av å ha skikkelig skruplass, som jeg per i dag ikke har.
Ble lovet en stor garasje 20min fra Stavanger men det ser dårlig ut akkurat nå.
Hadde vært morsomt å truffet flere på vår alder i Rogalands området! Jeg kommer
til å stille på treff fremover men det er spørs når det blir.

Plymouth Duster er tøff bil! Hadde planer om å kjøpe et duster prosjekt på østlandet
i sommer men så dukket Malibuen opp :DD


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 16. Apr 2007 15:05 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Fre 13. Apr 2007 14:09
Innlegg: 3
Fått lakkert skjermen nå?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 16. Apr 2007 18:04 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Ons 07. Feb 2007 00:36
Innlegg: 855
Bosted: Stavanger
Jepp! Sandblåst, malt med sink, pusset ned sink, sparklet og lakkert svart.
Skal jo ikke være svart men det er lettere å se ujevnheter etc. med den
fargen. Prøvde å montere den men den passet ikke skikkelig :evil: ikke
nok klaring mellom døra og skjermen, men skal se på det i løpet av uka.

Pussing av sink:

Bilde

Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 16. Apr 2007 22:51 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 15. Feb 2006 19:39
Innlegg: 144
Bosted: Egersund
Malibu74 skrev:
Hei Hei! Var faktisk i Egersund på Lørdag! Men tok toget da :) Ikke helt lett å si
når jeg er ferdig, avhengig av å ha skikkelig skruplass, som jeg per i dag ikke har.
Ble lovet en stor garasje 20min fra Stavanger men det ser dårlig ut akkurat nå.
Hadde vært morsomt å truffet flere på vår alder i Rogalands området! Jeg kommer
til å stille på treff fremover men det er spørs når det blir.

Plymouth Duster er tøff bil! Hadde planer om å kjøpe et duster prosjekt på østlandet
i sommer men så dukket Malibuen opp :DD


Trodde ikke dere siddiser satte føter i Egersund, så det var jo gøy da, hehe :lol:
Kan ikke skryte av garasjeplass selv, men jeg klarer meg. :lol:

men ja, hadde vært artig å treffe likesinnede på vår alder, her i Egersund er jeg omtrent den eneste :? .

Men, til lykke med prosjektet, tøff bil du har :wink: Og takker for det, håper å selv være på veien igjen om ikke så altfor lenge, men jeg vet ikke når det kan bli :?

_________________
1972 Plymouth Duster 318 (prosjekt)
x - 1974 Plymouth Valiant 318 (Bruksbil)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 17. Apr 2007 02:34 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Ons 07. Feb 2007 00:36
Innlegg: 855
Bosted: Stavanger
Haha! Vel, jeg er faktisk Nordlending! :DD Så det forklarer sikkert en hel
del. Du må jo ta turen bort når jeg har fått meg skikkelig garasje, så
kan vi ta et par pils og prate litt bil :) Har ennå ikke truffet noen amcar
entusiaster på vår alder i Stavanger, så jeg føler miljøet er litt dødt ja.

Hva er det som gjenstår på Duster'n? Bilder?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 17. Apr 2007 07:29 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 15. Feb 2006 19:39
Innlegg: 144
Bosted: Egersund
Malibu74 skrev:
Haha! Vel, jeg er faktisk Nordlending! :DD Så det forklarer sikkert en hel
del. Du må jo ta turen bort når jeg har fått meg skikkelig garasje, så
kan vi ta et par pils og prate litt bil :) Har ennå ikke truffet noen amcar
entusiaster på vår alder i Stavanger, så jeg føler miljøet er litt dødt ja.

Hva er det som gjenstår på Duster'n? Bilder?


Pils å å bilprat er ikke dumt nei :lol: Bare å gi lyd når du har fått deg garasje da :wink: :)

Men dusteren står delvis nerplukka, har blitt sveisa en del, og en del sveising gjenstår, masse grunnarbeid, sparkling osv. Bilen Blir hellakkert, og må monteres selvfølgelig. Pr dags dato er bakruta, interiøret, dører, skjremer, front, bakaksling baklykter, bakfanger og bagasjeluke demontert, forstillinga blir demonteret i løpet av kort tid håper jeg, da noe må sveises her også :?

_________________
1972 Plymouth Duster 318 (prosjekt)
x - 1974 Plymouth Valiant 318 (Bruksbil)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 17. Apr 2007 23:59 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Ons 07. Feb 2007 00:36
Innlegg: 855
Bosted: Stavanger
Det skal jeg vettu! Satser på at det ikke tar så altfor lang tid.

Hvis du har tenkt til å ta rammen kan jeg få den sandblåst og
sinket for deg til et par hundre kroner.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 18. Apr 2007 07:19 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 15. Feb 2006 19:39
Innlegg: 144
Bosted: Egersund
Dusteren har selvbærende karosseri, men ellers takk :wink:

Har sikkert en del andre ting som kan blåses og slikt, men far min ordner dette for meg på jobb, sammen med solid pulverlakk, så jeg tror jeg klarer meg greit :). Men er greit å kjenne til mulighetene :D.

_________________
1972 Plymouth Duster 318 (prosjekt)
x - 1974 Plymouth Valiant 318 (Bruksbil)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 18. Apr 2007 11:04 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Ons 07. Feb 2007 00:36
Innlegg: 855
Bosted: Stavanger
Ah okei! Kjempemessig å ha folk som kan hjelpe til. Mesteparten
av kompisene mine sitter inne og spiller data om dagene og surker
hver gang jeg skal ha dem med for å mekke bil :) Men hjelper de
ikke til får de faen ikke sitte på heller :DD De brukbare er oppe på
setermoen for tiden og fatter'n bor langt borti gokk så jeg står stort
sett alene og pusler. Synes derfor det hadde vært knall og truffet
andre med samme interesse.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 18. Apr 2007 13:16 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 22. Mar 2006 00:20
Innlegg: 283
Bosted: bergen
CustomGM skrev:
Halloen! Kjentfolk jo :) Vet at du sitter og leser på amcarforumet så jeg tenkte det var på tide å joine jeg også. Ser du er igang med Malibuen, det var faenmeg på tide! Men.. har ikke fått gjort all verdens med Camaroen heller så jeg skal ikke si noe :P Går det bra med dama?

Kristoffer
hva med og få laget en tråd på denne camaroen din då :D

_________________
one hot camaro man 70 camaro 65 cadillac fleetwood brougham 89 modell chevrolet g-20


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 18. Apr 2007 14:22 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Fre 13. Apr 2007 14:09
Innlegg: 3
Joa.. ska se hva jeg får til :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 18. Apr 2007 14:30 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 22. Mar 2006 00:20
Innlegg: 283
Bosted: bergen
ka modell er camaroen då???og motor??hehe

_________________
one hot camaro man 70 camaro 65 cadillac fleetwood brougham 89 modell chevrolet g-20


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 47 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support