AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 00:14

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 22 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 13. Mai 2007 20:29 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 24. Feb 2007 17:05
Innlegg: 162
Bosted: karmøy
ja,bloodpris kan ofte værra problemene hos enkelte forhandlere. eg sko kjøpa ett forma teppe t forden og ringte t den lokale forhandleren og måtte ut med 3750 kr . Men eg hadde ein mistanke om at deia va ganske dyre fra før av så eg leste i amcar og fant samma type teppe for 1980 kr, hehe. det e mye sparte penger.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 16. Mai 2007 16:30 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Ons 07. Feb 2007 00:36
Innlegg: 855
Bosted: Stavanger
Ingenting kan måle seg med direkte kontakt med en forhandler der
du kan kikke på varene, få hjelp etc. Men mye av problemet er som
tidligere nevnt blodpriser, jeg føler derfor det er mye tryggere å
bestille på nettet og heller koste på seg de 200kr for frakt.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Deler i Rogaland?
InnleggSkrevet: Tor 23. Aug 2007 10:01 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Lør 14. Jul 2007 14:19
Innlegg: 542
Bosted: Sola
Har du sjekket Tor Jan "Koldal US Autoparts" på figgjo
Han har en del og skaffer det meste.
Selv bruker jeg ebay, og dealers i USA.
Frakt? blir ofte Jet carrier brukt.
Ellers kan du melde deg inn i Rogaland Amcar club, Det er flere i miljøet som kan og vet om saker som er av nyttig inntersse.
AK


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 28. Aug 2007 14:40 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Ons 07. Feb 2007 00:36
Innlegg: 855
Bosted: Stavanger
Hvordan er miljøet i Rogaland Amcar club? Greit for en youngster å skli inn?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: RACC
InnleggSkrevet: Søn 02. Sep 2007 16:41 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro

Registrert: Lør 25. Nov 2006 13:08
Innlegg: 1605
Bosted: Klepp/ Stavanger
Ingen komentar......


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Ingen problem! kom igjen!
InnleggSkrevet: Ons 05. Sep 2007 22:15 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Lør 14. Jul 2007 14:19
Innlegg: 542
Bosted: Sola
[quote="Malibu74"]Hvordan er miljøet i Rogaland Amcar club? Greit for en youngster å skli inn?[/quote]
Vi har kafe kveld hver Mandag på klubb huset. Ta en tur,
nå på Søndag 9-9-07 arrangeres Right on mønstring på IKEA
Åpner klokken 10:00
Vell møtt! :D
mer info her,
http://www.rogalandamcarclub.no/


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 05. Sep 2007 23:10 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 10. Aug 2007 12:55
Innlegg: 342
Bosted: stavanger
du kan også ta kontakt med svein ole på tlf 93888600 for diverse småting til bilen i stavangerområdet. han er på ferie men kommer hjem til helgen.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 22 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 16 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support