Begynner å nærme seg.......
Lagt gulvteppe.. selvfølgelig kunne jeg ikke handle et ferdig profilert et, fant ingen i riktig farge, og handlet et vanlig teppe beregnet for messehaller. My kutting, tilpassing,sying,tillegg, for å få dette til å følge alle profilene i dørken...
Men ble bra!! (av en eller annen grunn reagerer kameraet på fargene nå, så det ser helt skeivt ut (?)

Måtte jo ha denne! Mange husker vel disse i bakruta? Finnes jo mange som er laget senere, men ville ha en original fra 50 tallet. Disse har en helt annen stilling på potene foran, de ligger mere. Godkjøp!!

Kompass er et ekstrautstyr som ser ut til å være en av de tingene som virkelig oppnår høye priser....på f.eks. E-pay,
mange samlere er i markedet, originale pene GM kompass fra sen 30tallet kan lett ligge tett på 3000$ !!!!!
Følger ikke originalitet,men min egen "kick" når jeg ser noe, og fant dette "egget" Nice, ubrukt!!

Har nok handla på meg litt stasj ja , Nos spotter,innvendig ekstraspeil m/servicetags, venetian blinds,portrims, verktøybag, Simen gassbluss,etc. Allt i 50s stil..

Skaffet også et kompass til en kompis med -66 Caddy, NOS option!!
Innredninga trenger en eller 2 dager til så er den ferdig montert,komplett!! Ellers er bilen som vanlig klar for årets cruising sesong med nylaget "keps" , må vel være den bredeste? 48,5cm på midten!! 6cm bredere enn Pontiacs.
Den har konkave former( buer seg i alle retninger), formet ved hjelp av karosserihammere,mothold og ei tang......ser ikke så bred ut, men når´n sammenligner , er det ikke vanskelig å se at denne er bred!!

og den takluka mi ja...den må jeg få bygd ny snarest..på tide å kaste denne delen!! vi får se etter påske!