Heisann

Får skrive litt om meg selv og bilen min. Jeg er nå 25 år, er ifra Sarpsborg i Østfold. Har en 82 modell Mustang Foxbody Gt jeg kjøpte for 5 år siden.
Dem 2 første åra med denne bilen var ikke så fine, hadde utrolig lite peiling og kjøpte en bil som ikke var helt istand. Etter litt småttri som knekt stempel
sendte jeg bilen til et verksted som driver med amcars og fikk den fikset opp. (Trodde jeg) Men visste seg å være masse problemer alikevel. Da satt jeg
meg ned å lese\lærte meg endel selv, og etter en liten stund fikk jeg bilen til å fungere meget fint. Noe som den fortsatt gjør idag. *stolt*
Etter det "lille" havari ble det borret opp block igjen, nye Speed-Pro stempler, nyslipt veiv og såklart total overhaling. Sitter nå alså i en 302 med 0,040
overborr,speed-pro stempler, Accel coil,plugger og ledninger, Mallory tenningsbox, Edelbrock Torker II innsug,gasser(600) og kam (280\290). Flowmaster
potter bakover, usikkert på navnet på headers. Inni er det 2 sabelt bøttestoler og 4-punkts belter. Kjører med gateslicks forran, 4 trins manuell og en
8'8 bakaksel ifra en litt nyere stang med 3,73 utveksling.Clutchen er en centerforce dual-friction og nyplanet svinghjul. Har sikkert glemt noe nå :S

Gammelt bilde...