Velkommen til japseprat!
Her diskuterer vi om hva som gir mest hestekrefter av brutale mods som hermetikkboks-eksos, NOS-klistremerker, karbonratt, store vinger over hekken som helt sikkert gir hjelp til drivhjula foran og som helt sikkert ikke gir økt luftmotstand! Dessuten pleier vi å konkurrerer i hvem som får plass til flest LCD-skjermer i bagasjerommet, kjekt å ha i tilfelle noen bretter oss sammen og stapper oss ned i bagasjerommet for å få fred fra fiselyden når vi kjører.
Å faen, dette var visst amcarforum!
Jaja, velkommen skal du nå være uansett!
Håper du snart får Stepside'n på veien, som amcareier er du medansvarlig i å forskjønne omgivelsene, og det gjør du ikke så lenge Stepside'n er gjemt bort i en garasje!
