AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 00:14

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 6 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: ny på nett
InnleggSkrevet: Ons 01. Nov 2006 12:24 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 31. Okt 2006 16:44
Innlegg: 1
Bosted: Gildeskål
Hei!

Har nettopp oppdaget amcarforum.no, og må si meg lettet over å slippe japsebiler og div! (Selv om jeg kjører Honda Civic 87 mod.. ref: "KvitHora"..)

Er 23 år og relativt fersk på Amcar- fronten. Min første bil ble en Chevrolet Beuville G20, og interessen for Amcar tok av! Etter noen dårlige bilvalg, så har jeg nå en GMC Stepside 91 mod, som er blitt nytt garasjeprosjekt.
(Skal få lagt inn et bilde av bilen)

Ser frem til bra fagprat og kanskje kan jeg få noen gode råd etter hvert ang. prosjektet.

_________________
"In this world, nothing is certain but death and taxes."


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 01. Nov 2006 22:33 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro

Registrert: Man 19. Jun 2006 23:54
Innlegg: 2633
Bosted: Halden
hei på deg. Post mye så vi får liv i forumet


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 01. Nov 2006 23:05 
Avlogget
Site Boss
Site Boss
Brukerens avatar

Registrert: Tor 26. Jan 2006 01:10
Innlegg: 818
Bosted: Hokksund
Hei og velkommen til dette hel Amerikanske forumet. \:D/

_________________
Morten R. N.

88 Ford Mustang GT Convertible
79 Ford Mustang Ghia 5.0 Notchback, prosjekt

www.morten.com - - - www.fox-body.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 01. Nov 2006 23:43 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 26. Feb 2006 04:09
Innlegg: 239
Bosted: Skedsmokorset
Hei og velkommen

_________________
- Jørgen


1970 Plymouth 'Cuda 383 727 8 3/4
http://cuda.widing.biz/


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 02. Nov 2006 07:43 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 25. Feb 2006 18:16
Innlegg: 221
Bosted: Tiggerstaden
Velkommen til japseprat!
Her diskuterer vi om hva som gir mest hestekrefter av brutale mods som hermetikkboks-eksos, NOS-klistremerker, karbonratt, store vinger over hekken som helt sikkert gir hjelp til drivhjula foran og som helt sikkert ikke gir økt luftmotstand! Dessuten pleier vi å konkurrerer i hvem som får plass til flest LCD-skjermer i bagasjerommet, kjekt å ha i tilfelle noen bretter oss sammen og stapper oss ned i bagasjerommet for å få fred fra fiselyden når vi kjører.

Å faen, dette var visst amcarforum!
Jaja, velkommen skal du nå være uansett!
Håper du snart får Stepside'n på veien, som amcareier er du medansvarlig i å forskjønne omgivelsene, og det gjør du ikke så lenge Stepside'n er gjemt bort i en garasje! :wink:

_________________
(OO/=====\OO)

'72 Challenger Rallye


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 06. Nov 2006 13:17 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 27. Jun 2006 01:13
Innlegg: 359
Velkommen inn her, selv har jeg en -89 Silverado Pickup 4x4. Den får ny motor denne måneden, og da vil det siste som skal til for å få den konvertert til gassdrift utført...

Her er et bilde av min bil...
Bilde

_________________
Medlem i
Hamar American Car and Bike Club
http://www.hamaramcar.no

1983 Pontiac Trans Am Daytona 5,0l V8 // Prosjekt som vurderes solgt


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 6 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 16 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support