....her... Mustang-mann på min hals.
Sitter for tiden i styret i Norsk Mustang Club som registeransvarlig.
Dvs. at jeg har ansvaret for medlemsregisteret og bilregisteret som inneholder ca. 2500 Mustanger.
Innehar masse opplysninger, deriblant ca 95% av eierhistorikken som finnes på de norske bilene.
Jeg har selv for tiden to biler:
En 1987 Hatcback som er original med 4'er og 5 trinns manuell.
Her er det blitt byttet ut til tilsvarende motor fra en noe tidligere Thunderbird som hadde Turbo.
Har noe småtteri igjen med ledningsnett kontra hjerne, ellers er den startet og flyttet for egen maskin.
Bildet er fra forumets administrator. Håper det er i orden....
Denne er ment som helårsbil. Hvorfor kjøre Sierra til 10K, når man kan kjøpe en Mustang til 7K....
Den andre er en 1971 Mach1, en original 429 Cobra Jet-bil.
Dette er vel den bilen de fleste kjenner meg meg. I kjørbar brukstand, men også som et rullende restaureringsobjekt......
Denne bilen er rød på tredje laget. Altså original rødfarge, en kort stund som rød metallic, og nå som den fremstår idag.
Bilen ble første gangs reg. i Norge Juli 1971, og har hatt noen eiere.
Er det noen som kjenner til noe slags form for historier på denne, er det av den største intersse.
Så dersom noen skulle ha noe å lure på akkurat ang. Mustang, er det bare å sende meg en email, eller slå på tråden.
Glad i alt som er amerikansk, men har vel kanskje grodd meg spesielt inn i dette med Mustanger.....
Mvh
Registeransvarlig NMC
Lars-Petter Kolkind