AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 00:12

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 8 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Fargevalg
InnleggSkrevet: Søn 18. Jun 2006 10:27 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 17. Jun 2006 22:52
Innlegg: 100
Bosted: inderøy
Jeg tenker å lakkere min Dodge van rød, men er litt usikker på nyansen. Hva mener dere? vil gjerne ha deres synspunkter. enten så kan jeg tenke meg lys rød aktig farge eller en litt mørk rød farge! Blank skal den være. endel krom er det på bilen å mer skal på av krom så fargen bør framheve krommen og skjønnheten i bilen.
- Jørgen -


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Laking av van
InnleggSkrevet: Søn 18. Jun 2006 11:12 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:45
Innlegg: 959
Bosted: telemark
Det er klart at mørk farve er fint.
Men husk at det er van du skal lakke og det er store flater.
Det jeg mener er at den hadde kansje kledd to farver :?:
Og du må huske på at mørk farge fremhever alt av grunnarbeid
Det jeg mener er dårlig grunnarbeid kommer fram på mørke farger.
Men jeg sier IKKE din har det bare at du skal være klar over det.

_________________
moparman.
DODGE RAM 2500 SLT 99.
Dodge charger 68. 440cid
Dodge trandesman B 200 74.
Prosjekt dodge dart 69 bad boy
prosjekt dodge maxi van B200 big block 76
1986 Le baron cab

Massively Over Powered And Respected
http://www.chargernorway.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: til moparman
InnleggSkrevet: Søn 18. Jun 2006 17:11 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 17. Jun 2006 22:52
Innlegg: 100
Bosted: inderøy
To farger har jeg tenkt på men er usikker på valget. ka synes du har passet da?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: farge
InnleggSkrevet: Søn 18. Jun 2006 18:43 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:45
Innlegg: 959
Bosted: telemark
Farge valg :?: :?:
Det var et vanskelig spørsmål. Det kommer an på hva en liker det.
Men rød og gul går og rød og hvit går rød og sort går.
Leger ved bildet av gamle bilen min.Får ikke lakt ut bile her men legger det ut under mopar muckle biler her på forumet.

_________________
moparman.
DODGE RAM 2500 SLT 99.
Dodge charger 68. 440cid
Dodge trandesman B 200 74.
Prosjekt dodge dart 69 bad boy
prosjekt dodge maxi van B200 big block 76
1986 Le baron cab

Massively Over Powered And Respected
http://www.chargernorway.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: farve
InnleggSkrevet: Søn 18. Jun 2006 18:54 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:45
Innlegg: 959
Bosted: telemark
jeg får ikke lakt ut bile nå :roll: :roll: :roll:
Hvet ikke hva som er feil, jeg får ta det senere.

_________________
moparman.
DODGE RAM 2500 SLT 99.
Dodge charger 68. 440cid
Dodge trandesman B 200 74.
Prosjekt dodge dart 69 bad boy
prosjekt dodge maxi van B200 big block 76
1986 Le baron cab

Massively Over Powered And Respected
http://www.chargernorway.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 18. Jun 2006 19:08 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 17. Jun 2006 22:52
Innlegg: 100
Bosted: inderøy
Jeg tror det går an med svarte dekorasjons striper.
bilen skal bli en slags bil som både de eldre og de unge kunne ha tenkt seg! Innvandig skal jeg ha laminat gulv eller parkett, men det får bli etter jeg er ferdig utvendig med lakkering, for å finne de rette fargekombinasjonene. Jeg skal legge ut bildene av vanen når jeg får framkalt de! Jeg har alltid vært amcar interesert, og Dodgen er den første amerikanske bilen jeg har hatt. Jeg tok den i innbytte mot en 86 Opel rekord 2,2i. Den kjøpte jeg den 8 mars for 2000. Bra bytte! Mange synes jeg har stått på bra for jeg er nylig fylt 16. :D Så jeg er litt uerfaren enda så jeg må spørre til råds da! :lol: :lol:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 18. Jun 2006 23:17 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 17. Mar 2006 23:37
Innlegg: 717
Bosted: Jessheim/Elverum
16 år og hatt bil siden 2000, ikke dårlig, fint det datt over til amerikansk som første da.
Om fargevalg, siden du er inne på rød så kan jeg jo gå for det, trur 2 farga er pent ja, vist det er et naturlig brytepunkt på bilen. Har sjøl altid likt kombinasjonen svart og rød, noe av det kan ha noe med at jeg liker svart veldig godt, og rød kler svart pent (men det gjør jo egentlig en haug av andre farger å da). Med målet at du vil ha både eldre og yngre generasjon til og like bilen godt, og få dem til og ønske at det var dems bil trur jeg kansje du setter lista litt høyt, vansklig og få noe begge generasjoner liker. Men for all del, skal ikke nekte deg og prøve, lykke til.

_________________
Morten
1982 Chevrolet Scottsdale - My Sweet heart
1979 Buick Regal Limited - The Black Bitch
1979 Buick Century - Solgt
1981 Oldsmobile Cutlass - Monte Wagon
1980 Oldsmobile Cutlass - Solgt
1988 Chevrolet S-10 Blazer

http://www.usccj.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 15. Jul 2006 00:35 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro

Registrert: Man 19. Jun 2006 23:54
Innlegg: 2633
Bosted: Halden
er ikke mange eldre som vil ha van, det er ut, bygg deg din egen stil og ikke tenk på hva andre mener.
Mattsvart med checker flagg


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 8 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support