AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 00:14

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Chevrolet stort er kult
InnleggSkrevet: Fre 10. Feb 2006 19:32 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Fre 10. Feb 2006 19:24
Innlegg: 11
Bosted: Vormsund
Jeg er 35 år, dust, feit, stygg.
:D

Har 2000 Chevrolet Big Dooley 6,5 TD ( 2stk ) og
1999 Suburban 5,7 bensin

Dilla på dragrace og bilpolitikk. (Faaeenn ta dem)
Driver et lite anleggsgartner firma( derfor big dooleyn) DVS gjør det pent utenfor hos folk.


Vedlegg:
Filkommentar: Den ene for ca 2-3 år siden
Crew cab4.jpg
Crew cab4.jpg [ 222.9 KiB | Vist 965 ganger ]

_________________
God hates us all!
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 26. Apr 2006 17:21 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Fre 27. Jan 2006 08:41
Innlegg: 310
Bosted: Strømmen
SÅ begge arbeidsbila i stad 8)
Tøft med begge kjørende etter hverandre :lol: :o :wink:
(Bildene er tatt med mobil :roll: )


Vedlegg:
ATT00025.jpeg
ATT00025.jpeg [ 28.67 KiB | Vist 3450 ganger ]
ATT00027.jpeg
ATT00027.jpeg [ 27.28 KiB | Vist 3450 ganger ]
ATT00023.jpeg
ATT00023.jpeg [ 27.59 KiB | Vist 3450 ganger ]

_________________
MASSE bilder fra treff, prosjekt bilder, Classic Junkies, andre grombiler ++ --> FRANTZENRACING.com
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 26. Apr 2006 21:48 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 17. Mar 2006 23:37
Innlegg: 717
Bosted: Jessheim/Elverum
He he, var jo fint sjølbilde du har da. Har sett den ene big dooley`n værtfall, stilig bil.

_________________
Morten
1982 Chevrolet Scottsdale - My Sweet heart
1979 Buick Regal Limited - The Black Bitch
1979 Buick Century - Solgt
1981 Oldsmobile Cutlass - Monte Wagon
1980 Oldsmobile Cutlass - Solgt
1988 Chevrolet S-10 Blazer

http://www.usccj.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 08. Mai 2006 16:26 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Fre 27. Jan 2006 08:41
Innlegg: 310
Bosted: Strømmen
Et bilde fra Ekeberg 7/5-06 :wink:


Vedlegg:
20060507_0016.JPG
20060507_0016.JPG [ 114.97 KiB | Vist 3372 ganger ]

_________________
MASSE bilder fra treff, prosjekt bilder, Classic Junkies, andre grombiler ++ --> FRANTZENRACING.com
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 09. Mai 2006 12:48 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 10. Feb 2006 11:47
Innlegg: 10
Bosted: Jessheim
Halla på deg. Bra presentasjon. :D
Hilsen Witcmaker. :D :D


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 16 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support