AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 00:14

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Hallais
InnleggSkrevet: Tor 04. Mai 2006 22:39 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Ons 03. Mai 2006 16:16
Innlegg: 18
Bosted: Saltdal, Rognan
hei, jeg heter Tom erik og er 15år bi straks 16! og er en heldig eier av en Oldsmobile delta88 coupe 1983.. bilen skal jeg og min far pusse opp så den er klar til jeg er 18 :lol: legger ut ett bilde hær.. Bilen skal senkes en god del! har lyst på airride men tviler på at jeg får råd, større felger skal på, tenker på dimesjon 20"bak og "18 foran :lol: den skal også lakkeres, å en større motor skal i! 8)


Vedlegg:
oldsdelta88.JPG
oldsdelta88.JPG [ 195.07 KiB | Vist 3092 ganger ]

_________________
Oldsmobile delta88 coupe 1983mod
Polaris xcr 440 2000mod (Til salgs 30,000,-)
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 04. Mai 2006 23:41 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 03. Feb 2006 00:17
Innlegg: 180
Bosted: Jessheim
Velkommen til forumet! :D

Morsomt at det er flere unge med her :wink:

Fyller snart 16 ja.. Får du øvelseskjørt med Oldsen din da? :lol:

Likte bilen din.. Liker utseende på disse :D

_________________
Thomas

1972 Mustang Mach1
Hjemmesiden min


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 05. Mai 2006 00:03 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:44
Innlegg: 1227
Bosted: Hvam
Velkommen på forumet!

Feit ungdomsbil - skulle gjerne hatt ein sånn da eg var i slutten av tenårene...


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 05. Mai 2006 14:39 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Ons 03. Mai 2006 16:16
Innlegg: 18
Bosted: Saltdal, Rognan
hehe Takk! :lol: , blir ikke så mye øvelseskjøring, skal begynne å pusse den ned no i høst/vinter.. blir kansje å få på prøveskilt en dag så jeg får kjørt litt, men ikke nå mer en d :wink:

_________________
Oldsmobile delta88 coupe 1983mod
Polaris xcr 440 2000mod (Til salgs 30,000,-)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 06. Mai 2006 16:37 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 17. Mar 2006 23:37
Innlegg: 717
Bosted: Jessheim/Elverum
Pen bil, og høres ut som du har et morrsomt prosjekt foran deg, planene høres fine ut, blir nok en enda tøffere bil til slutt.

_________________
Morten
1982 Chevrolet Scottsdale - My Sweet heart
1979 Buick Regal Limited - The Black Bitch
1979 Buick Century - Solgt
1981 Oldsmobile Cutlass - Monte Wagon
1980 Oldsmobile Cutlass - Solgt
1988 Chevrolet S-10 Blazer

http://www.usccj.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 16 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support