AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 00:18

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Hei 79PaceCar, Leon
InnleggSkrevet: Tir 07. Feb 2006 01:45 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tir 07. Feb 2006 01:26
Innlegg: 12
Bosted: Eiker
Jeg er FORD-Mann av hjerte men kan finne på å kjøpe litt av vært innimellom...
Er hekta på mustang, da særlig fox-body typen! Har 2stk. en 79 Pace Car med 302V8 og 4t. man. og en 79 som er rigga med bur og litt racing-stuk!

Kjører 88 Ford Bronco XLT 4x4 med 5.0EFi som bruksbil og sammboern kjører 88 Ford Windstar 3.0V6 7seter.

Jeg er formann i Eiker Mustang Klubb
www.eikermustang.kicks-ass.org


Vedlegg:
pacecar2sider.JPG
pacecar2sider.JPG [ 39.88 KiB | Vist 3572 ganger ]
Race car.JPG
Race car.JPG [ 47.34 KiB | Vist 3572 ganger ]

_________________
90 Mustang LX Cab
80 Mustang Cobra
79 Mustang Pace Car
79 Mustang Race Car
88 Ford Bronco
98 Ford Windstar
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Min og Fruens bruks-biler
InnleggSkrevet: Lør 11. Feb 2006 23:29 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tir 07. Feb 2006 01:26
Innlegg: 12
Bosted: Eiker
88 Bronco og 98 Windstar, begge er nydelige bruks-biler!


Vedlegg:
Windstar.JPG
Windstar.JPG [ 85.27 KiB | Vist 3569 ganger ]
bronco.JPG
bronco.JPG [ 100.95 KiB | Vist 3569 ganger ]

_________________
90 Mustang LX Cab
80 Mustang Cobra
79 Mustang Pace Car
79 Mustang Race Car
88 Ford Bronco
98 Ford Windstar
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 21. Apr 2006 00:40 
Avlogget
Site Boss
Site Boss
Brukerens avatar

Registrert: Tor 26. Jan 2006 01:10
Innlegg: 818
Bosted: Hokksund
Begynner å bli mye biler nå Leon. :eeek:
79 Capri, er det en komplett bil? Bilder.... :!: :!: :lol:

_________________
Morten R. N.

88 Ford Mustang GT Convertible
79 Ford Mustang Ghia 5.0 Notchback, prosjekt

www.morten.com - - - www.fox-body.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 21. Apr 2006 21:26 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tir 07. Feb 2006 01:26
Innlegg: 12
Bosted: Eiker
Det var en gang en Capri.... :oops: Den har blitt en donor til 5-6andre biler nå :shock: Den blir i allefall godt resirkulert :lol:

Slenger også med et bilde av siste innkjøp....90 mod. mustang 5.0LX cab. Innmari hærlig bil å kjøre!

Det begynner å hope seg opp litt på tunet nå ja! Så det blir vel til at jeg selger noen etter hvert :( :( :( Har ikke lyst til å selge noen, jeg er kjempefornøyd med alle bilene mine, men det blir for mange årsavgifter :evil: :( :evil:


Vedlegg:
Bilde009.JPG
Bilde009.JPG [ 166.68 KiB | Vist 3433 ganger ]
79.JPG
79.JPG [ 63.79 KiB | Vist 3433 ganger ]

_________________
90 Mustang LX Cab
80 Mustang Cobra
79 Mustang Pace Car
79 Mustang Race Car
88 Ford Bronco
98 Ford Windstar
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 02. Mai 2006 04:36 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 02. Mai 2006 04:33
Innlegg: 5
Bosted: Trondheim
Hei PaceCar79, du har ikke et eldre rimelig fox body prosjekt å selge da? Helst noe som går, eller ihvertfall delvis, jo mer komplett jo bedre. Er ute etter et start prosjekt til en bil som jeg skal fikse opp sammen med dama, og som hun tidvis kan bruke. Har du noe sånt?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 13 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support