AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 00:15

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Persson
InnleggSkrevet: Søn 19. Mar 2006 16:32 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Søn 19. Mar 2006 16:22
Innlegg: 41
Bosted: Strømmen
Hei! Er en gutt på 14år (går i klasse med TommyV8) som er veldig glad i biler!
Hadde en 1973 VW Boble for litt siden, som jeg skulle fikse opp, men det var littt for mye rust og hadde ikke noe sted og ha det over vinteren så den er nå solgt!

Er på jakt etter et nytt prosjekt etter konfirmasjonen min som gjerne skulle vært amcar, så tenkte dette var en fin side :D
Så bare si i fra hvis du skulle ha noe amcar til salgs!

Har også en nettside: home.no.net/boblep (er ikke blitt fiksa på lenge)

Hilsen Persson 8) (Simen Persson)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 19. Mar 2006 17:18 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Fre 27. Jan 2006 08:41
Innlegg: 310
Bosted: Strømmen
Halla Persson \:D/
Du tok endelig til fornuft å registrerte deg her også ja :nod: :lol:

_________________
MASSE bilder fra treff, prosjekt bilder, Classic Junkies, andre grombiler ++ --> FRANTZENRACING.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 19. Mar 2006 20:00 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 01:09
Innlegg: 84
Bosted: Strømmen
:D :D Hallo, Amcar-Persson #-o #-o da er du igang pa Amcar forumet =D> =D> =D> =D> =D>

_________________
Prøv du også :

http://www.frantzenracing.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 20. Apr 2006 19:09 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Fre 27. Jan 2006 08:41
Innlegg: 310
Bosted: Strømmen
Hei Persson...
29.-1. April. Motorfestivalen
Hellerudsletta, Oslo
8-[ http://www.motorfestivalen.no
Hadde du tenkt deg til Hellerudsletta eller?? Se om det kommer noen tøffe Amcar =D> :wink:

Sitat:
West Coast Customs fra Pimp my ride, kommer til Motorfestivalen! år er vi så heldige at de tar med seg en pimpa bil til Motorfestivalen.

Håper dem har med seg noe tøft da :lol:

_________________
MASSE bilder fra treff, prosjekt bilder, Classic Junkies, andre grombiler ++ --> FRANTZENRACING.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 20. Apr 2006 19:15 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Søn 19. Mar 2006 16:22
Innlegg: 41
Bosted: Strømmen
tja...får se om det passer... :lol: 8) :?:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 16 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support