AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 02:19

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 12 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Ny bruker MOBIL 1
InnleggSkrevet: Lør 22. Sep 2007 00:27 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Fre 21. Sep 2007 19:45
Innlegg: 9
Bosted: Nærøy
Hei alle sammen har vært å titta en del på amcarforum å funnet en god del interessant,
har derfor valgt å melde meg inn.Jeg har hatt ca30 Amcars de siste 20 åra,har for tiden fire stk.det er en 81 CAMARO Z28(MOBIL 1 RACING TEAM) den er enormt mye ombygd det er stort sett bare karosseriet som er gamelt og orginalt,motor er en 454 VORTECH som er en del trimmet+preppa 350 kasse som skall byttes ut med en TH700 fra MONSTER MOTORSPORT,forøvrig er karosseri og understell oppstivet+mye mye mer.den neste er en 80 TURBO T/A som er en helt orginal og uskrudd SE utgave som jeg kjøpte for 2mnd.siden,Nr3 er en 74 CHEVELLE LAGUNA S3 Sb400 som er moden for resaurering og står for tur snart, bruksbilen er ei gammel dieselpurke(89 suburban).Hadde store planer for sommeren men det ble lite av,måtte prioritere å få ferdig den nye garagen før vinteren så bilene skulle ha det bra og at jeg selv skal ha en bra plass for å dyrke hobbyen.Jeg er ingen datanerd så dette inlegget blir å regne som ett eksperiment.Har prøvd å legg ved et bilde av CAMARON,håper det lykkes, det kommer flere bilder av bilene siden.

_________________
Camaro MOBIL1.Z28 454VORTECK.80 TURBO TRANS AM SE.74CHEVELLE LAGUNA S3 400Cid. 97Trans Sport.91 trans sport


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 22. Sep 2007 00:41 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro

Registrert: Man 19. Jun 2006 23:54
Innlegg: 2633
Bosted: Halden
Vel bildet beviste at du var ikke noen datanerd, hehe
Ser ikke en ting je.
Høres ut som en som kan litt av hvert du.VELKOMMEN SKAL DU VÆRE


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 22. Sep 2007 01:14 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
behøver ikke være datanerd, for at være velkommen her, (Eller have peil på bil. ref. til mig sjøl her! :oops: )

Men bare være glad i amcars!

Velkommen hit! hehe

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 22. Sep 2007 12:12 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Fre 21. Sep 2007 19:45
Innlegg: 9
Bosted: Nærøy
Mobil1 Bilder


Vedlegg:
Filkommentar: CAMARON
DSC00005.JPG
DSC00005.JPG [ 35.08 KiB | Vist 4620 ganger ]
Filkommentar: Motorbytte
DSC00052.JPG
DSC00052.JPG [ 7.02 KiB | Vist 4620 ganger ]
Filkommentar: Dualquad 2X600 Thunder
DSC00044.JPG
DSC00044.JPG [ 66.75 KiB | Vist 4620 ganger ]
Filkommentar: På plass
DSC00053.JPG
DSC00053.JPG [ 6.24 KiB | Vist 4620 ganger ]
Filkommentar: Den slitne LAGUNAN
DSC00014.JPG
DSC00014.JPG [ 58.67 KiB | Vist 4620 ganger ]

_________________
Camaro MOBIL1.Z28 454VORTECK.80 TURBO TRANS AM SE.74CHEVELLE LAGUNA S3 400Cid. 97Trans Sport.91 trans sport
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 22. Sep 2007 14:25 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Fre 14. Apr 2006 15:17
Innlegg: 19
Bosted: mauseidvåg
hei! pen den lagunaen! har en 1971 stående cupe med store bakruter.. har kjøpt nye bak skjermer nå men holder på å leiter etter nye dører. du veit vel ikke om et par vell? mvh torino..


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 22. Sep 2007 14:58 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 00:33
Innlegg: 5285
Bosted: Brønnøysund/Bosque County Tx
Hei og velkommen hit.

Vi er vel nesten naboer, hvis du bor i Nærøy kommune.

Har sett den Camaroen før og den er skikkelig tøff. 8)

_________________
Per Arne Sund

Bilde
67 F100 stepside*75 Buick LeSabre cab*72
Malibu 350 Tx*48 Hudson Tx*48 Pontiac Silver Streak Tx*
97 Lincoln Tx


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 22. Sep 2007 16:38 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Man 21. Mai 2007 18:07
Innlegg: 185
Bosted: Rørvik i vikna
Hei og velkommen

Bor jo i Vikna, så vi er jo også som "naboer" å regne.

Stilig den camaroen...


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 22. Sep 2007 21:23 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Fre 21. Sep 2007 19:45
Innlegg: 9
Bosted: Nærøy
Takk for komentarene. For øyblikket vet jeg ikke om noen chevelle dører men det dokkeropp forskjellig fra tid til annen. Har du sjekka om deler fra NPD i USA? de har det meste til chevelle og elcamino opp til 1977mod. Det hadde etter min mening vert på tide å prøvd å blåst nytt liv i amcarmiljøet her i yttre namdal etter som det har kommet ganske mange nye biler etter hvert.Det burde vært mulig at vi kunnet samle noen ildsjeler som kunne gått i spissen for å skapt et organisert miljø, noe jeg tror mange hadde satt stor pris på.

_________________
Camaro MOBIL1.Z28 454VORTECK.80 TURBO TRANS AM SE.74CHEVELLE LAGUNA S3 400Cid. 97Trans Sport.91 trans sport


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 23. Sep 2007 16:33 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 11. Mai 2007 19:06
Innlegg: 2353
Bosted: Rørvik i vikna\ 16 mil nord for Namsos -16 mil sør for Brønnøysund
Hei og velkommen til forum 8)

Har dett den camaron her på rørvik, du sto vel parkert utafor Baristen.
Ildsjeler er vel det vi trenger for å få blåst liv i miljøet her i ytter distriktet.
Det virker faktisk som om det er stor interesse for amcar etter hvert :D

alfaalfa

_________________
alfa

-= 57chevrolet Belair =-
-= 76 Chevrolet Corvette =-
-= 57 Cadillac sedan Deville =-
-= 66 chevrolet Nova =-
-= 96 Chrysler grand voyager=-
viewtopic.php?f=3&t=1809&start=1275


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 23. Sep 2007 18:07 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Fre 21. Sep 2007 19:45
Innlegg: 9
Bosted: Nærøy
ja det er den bilen jeg har hatt den i snart 2 år jeg kjøpte bilen halvferdig så jeg har skiftet det meste av både interiør,motor drivverk og bygdom bremsesystem og montert subframekonectors+en masse mer.

_________________
Camaro MOBIL1.Z28 454VORTECK.80 TURBO TRANS AM SE.74CHEVELLE LAGUNA S3 400Cid. 97Trans Sport.91 trans sport


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 23. Sep 2007 23:07 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 11. Mai 2007 19:06
Innlegg: 2353
Bosted: Rørvik i vikna\ 16 mil nord for Namsos -16 mil sør for Brønnøysund
mobil1 skrev:
ja det er den bilen jeg har hatt den i snart 2 år jeg kjøpte bilen halvferdig så jeg har skiftet det meste av både interiør,motor drivverk og bygdom bremsesystem og montert subframekonectors+en masse mer.


Masse mer er vel stikkordet for alle med litt eldre amcar :lol:

alfaalfa

_________________
alfa

-= 57chevrolet Belair =-
-= 76 Chevrolet Corvette =-
-= 57 Cadillac sedan Deville =-
-= 66 chevrolet Nova =-
-= 96 Chrysler grand voyager=-
viewtopic.php?f=3&t=1809&start=1275


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 24. Sep 2007 00:09 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Fre 14. Apr 2006 15:17
Innlegg: 19
Bosted: mauseidvåg
hei! takk for det! må ha dører :D di som var var berre halv :D resten var kjeks!mvh torino


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 12 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support