AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 00:18

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 22 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 06. Feb 2007 02:18 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 26. Feb 2006 17:33
Innlegg: 1167
Bosted: Langevåg, Bømlo
West Coast klaffer desverre med Power Big Meet i Vesterås... iallefall etter mine beregninger.. Fikk terminlista for vestlandet i dag, og der står det at West Coast Nationals arrangeres 29/6 til 1/7 på Huse på Jæren.......

Glofygirl: ska hyla ut hvis me sige over....

_________________
87 Chevrolet S10 Pickup Viper powered
08 Cadillac BLS Wagon

Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 06. Feb 2007 08:21 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 02. Feb 2006 19:12
Innlegg: 1303
Bosted: Brumunddal
Power big meet er vel helga etter det.. Rundt den 7 juli :lol:

_________________
Lazy rides brumunddal


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Camaroforum
InnleggSkrevet: Tir 06. Feb 2007 09:17 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 27. Jun 2006 01:13
Innlegg: 359
Hei og velkommen. Kjekt med flere camarofrelste her inne! Vi har et Camaroforum du får ta en titt på, og linken dit er:

http://2gencamaro.diskusjonsforum.no/?mforum=2gencamaro

Jeg har selv en -71 Camaro SS med RS fangere...

Bilde

_________________
Medlem i
Hamar American Car and Bike Club
http://www.hamaramcar.no

1983 Pontiac Trans Am Daytona 5,0l V8 // Prosjekt som vurderes solgt


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: hehe
InnleggSkrevet: Tir 06. Feb 2007 15:37 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 22. Mar 2006 00:20
Innlegg: 283
Bosted: bergen
joda....er medlen der og jeg.....SELFØLGELIG... :D kaller mg madmax der og :P foresten den bilen din ser superstrøken ut då :wink:

_________________
one hot camaro man 70 camaro 65 cadillac fleetwood brougham 89 modell chevrolet g-20


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 06. Feb 2007 18:54 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 27. Jun 2006 01:13
Innlegg: 359
Ja, jobbet noen år med den. Nå skal understell og drivverk forbedres, og når jeg er fornøyd med det... da blir det ny lakk igjen.

Da skal jeg bytte farge til Lamborgini Orange. SS stripene skal også lakkes, men der skal det bli en liten overraskelse..

_________________
Medlem i
Hamar American Car and Bike Club
http://www.hamaramcar.no

1983 Pontiac Trans Am Daytona 5,0l V8 // Prosjekt som vurderes solgt


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: to nye biler hos madmax
InnleggSkrevet: Tir 22. Mai 2007 19:15 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 22. Mar 2006 00:20
Innlegg: 283
Bosted: bergen
skjer stadig vekk noe på bilfronten hos meg,no har eg solgt 82 camaroen min kjøpt meg 65 cadillac fleetwood brougham....og ikke nok med det så måtte jeg ha meg en amerikansk bruksbil oxo,og då falt valget på en 89 chevy van g-20 med 6,2...så no har en tre amcars 70 camaro,65 caddy og 89mod brødbil hehe livet er hæææærlig dere.men er på tide og kutte ned på bilkjøpingen no,no skulle jeg tro jeg har det jeg trenger,men sånn er det med meg og billige biler......det er nesten som og be en tørrlagt alkis om og gå på polet og handle for en annen!!!! eg klarer ikke la være hehe bilder av caddy og van kommer snart....camaroen er det jo så mangen bilder av på dette forumet og har liksom ikke skjedd så masse med den siden sist har bare kjørt og kost meg med den,jaja og overhalt gearkassen då....

_________________
one hot camaro man 70 camaro 65 cadillac fleetwood brougham 89 modell chevrolet g-20


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 14. Sep 2007 18:22 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 02. Feb 2006 19:12
Innlegg: 1303
Bosted: Brumunddal
Er det bilen din som er tilsalgs nå :?:

_________________
Lazy rides brumunddal


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 22 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 13 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support