Hei alle sammen!
Jeg er en kar på 20 fra Drammen som lyder navnet Jami!
(Og hvis noen skulle lure, så er jeg finsk!)
Jeg er for tiden i (nesten) lykkelig besittelse av en '91 chevy starmaster (minibuss)!
Litt plunder med enkelte ting, men ta det med ro, jeg skal ikke si at det er Vegvesenet som roter
Utenom driver jeg med musikk, både spiller og lytter, og hvis noen skulle være interessert i elektronisk musikk, så finner man litt om bandet på
Myspace.com
Ellers har jeg et lass med planer ang. bilen, men aller først skal det få bli litt varmere i været! Første pri' er uansett nedregg til under 3500kg så jeg i det hele tatt har lov til å kjøre den
Da har jeg vel ramsa opp noen punkter om meg og mitt, og ser frem til mang en trivelig stund her inne på forumet!
Hilsen Jami H!