AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 00:18

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 10 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Chevelle_68
InnleggSkrevet: Ons 01. Feb 2006 21:16 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 01:03
Innlegg: 192
Bosted: Herøy (M&R)
Hei alle sammen. Mitt navn er Helge Djupvik, ej e 26år. Ej bur på ej øy litt sør for Ålesund, på en plass som heiter Leikong. Ej he våre hekta på amerikanske bilar ei stond no, men he kun hatt tre stk. To caprica som he vorte til spikar,og ei 68 Chevelle so ej helde på å fikse opp. Chevella skulle igrunnen vere et rullande prosjekt, men har enda opp som et stort prosjekt som skal få ny lakk og diverse. Legger ved noen bilder.
Kjempe greier at her e komt et forum for kun amcar :)


Vedlegg:
Chevelle1.jpg
Chevelle1.jpg [ 180.16 KiB | Vist 1498 ganger ]
Filkommentar: Disse bilda e tatt ei stond før ej plokka den ned.
Chevelle2.jpg
Chevelle2.jpg [ 247.69 KiB | Vist 1495 ganger ]
Filkommentar: Chevella som ej helde på me no.
Chevelle3.jpg
Chevelle3.jpg [ 150.31 KiB | Vist 1499 ganger ]
Filkommentar: Slik såg bilen ut etter at ej kom heim fra sjøen, fordi nåkre kompisa ta mej ha lånt den.
caprice2.jpg
caprice2.jpg [ 179.53 KiB | Vist 1495 ganger ]
Filkommentar: Min første amcar.
caprice1.jpg
caprice1.jpg [ 234.82 KiB | Vist 5332 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 01. Feb 2006 22:03 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 01:09
Innlegg: 84
Bosted: Strømmen
:P Fin Chevelle, er det sb motor :?:

_________________
Prøv du også :

http://www.frantzenracing.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 01. Feb 2006 22:38 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 01:03
Innlegg: 192
Bosted: Herøy (M&R)
Der e BBC439 8)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Chevelle_68
InnleggSkrevet: Ons 01. Feb 2006 23:14 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Fre 27. Jan 2006 08:41
Innlegg: 310
Bosted: Strømmen
Chevelle_68 skrev:
Chevella skulle igrunnen vere et rullande prosjekt, men har enda opp som et stort prosjekt som skal få ny lakk og diverse.


Velkommen Chevelle_68 :D
Ser ut som en pen Chevelle du har :shock: :P
Vet du hvordan lakk du skal ha?
Kom gjerne med mer bilder :mrgreen:

_________________
MASSE bilder fra treff, prosjekt bilder, Classic Junkies, andre grombiler ++ --> FRANTZENRACING.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 02. Feb 2006 00:00 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 01:03
Innlegg: 192
Bosted: Herøy (M&R)
Fleire bilde ta Chevella i prosjekt tråden. :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 02. Feb 2006 21:29 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 31. Jan 2006 21:15
Innlegg: 257
Bosted: Sunnmøre
Har du flytta til Leikong ??
:D
Blir rått når Chevellen er på veien igjen.
Grommeste "børsa" jeg har vert med i.

_________________
Trans Am Rules!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 02. Feb 2006 22:09 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 01:03
Innlegg: 192
Bosted: Herøy (M&R)
Ok, Myrvåg da. Fornøgde då Ingar, hehe :wink: [/quote]


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 12. Feb 2006 00:22 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 01:03
Innlegg: 192
Bosted: Herøy (M&R)
Er her noen som har sett denne Chevella før kansje? Den har etter det eg har forståt vert litt runt om kring i norges land. Sist den vart bygd opp, var det en i Halden som hadde den. Før den tid veit eg ikkje so mykje. Har greid å skaffa meg et amcar der den var avbilda med en liten reportasje. Da var den bygdopp som en SS396.
Tøft vist noen vet noe eller har bilder :D Alltid kjekt med litt historikk.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Chevelle 68
InnleggSkrevet: Tir 28. Mar 2006 22:35 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 28. Mar 2006 22:09
Innlegg: 16
Bosted: Halden
Hei chevelle 68. Det er kompisen min som rettet opp bilen igjen. Han kjøpte den som vrak,den hadde fått seg en skikkelig smell :( Ramma var blitt skeiv og byttet hele fronten. Det satt en 396,2 bolta block i bilen når han kjøpte den. Motoren som sitter i nå ga han nesten 50tusen for. Bilder av bilen når den var vraket kan jeg kanskje ordne vist du vil se det sørgelige synet. Han prøvde den på 201meter på Ed i sverige, gikk jævlig bra da...

Mvh
Caddy57 fra Halden

_________________
1958 chevy impala


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 31. Mar 2006 17:01 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 01:03
Innlegg: 192
Bosted: Herøy (M&R)
Hei caddy57. Er det Rino du tenker på? Har hørt det at bilen har vært gjennom litt forskjellig. Har pratet med han som hadde den når den vart vraka. Sørgelig historie for denne bilen må jeg si, men den skal bli skikkelig igjen 8) . Bilder hadde vært kjekt å fått sett både med og uten skade vist du har :D . En annen ting, veit du kor den har blitt av delebilen som følgde med som det var bur i :?:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 10 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 13 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support