AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 00:25

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 13 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Vanner
InnleggSkrevet: Fre 21. Jul 2006 21:13 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 21. Jul 2006 20:57
Innlegg: 17
Hei, er en trønder som er bitt av vanbasillen en gang i min grønne ungdom, har nå en 92 mod. Starcraft som er min fjerde van.Starta med en 81 Dodge shortvan, så noen år uten men har nå kjørt van i 7 år og vil vel alltid gjøre det

_________________
92 Chevrolet Starcraft G20
Nidaros van-club


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 24. Jul 2006 00:10 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tir 11. Jul 2006 17:07
Innlegg: 14
Bosted: Rælingen
Halla vanner. Har du noe bilde av bilen/ bilene du har hatt??

_________________
Speed kills
Save Lives Drive A Honda
www.norwayvanclub.org
www.frantzenracing.com
www.vannin.com
www.vanman.se

- Chevrolet Starcraft 90".


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 24. Jul 2006 09:09 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 21. Jul 2006 20:57
Innlegg: 17
Her er 2 av dem


Vedlegg:
Filkommentar: Gammelbila mi, er solgt
DSC_5320%20copy.jpg
DSC_5320%20copy.jpg [ 59.56 KiB | Vist 7423 ganger ]
Filkommentar: Har montert caps og lys på taket etter at bildene ble tatt
Varmonstring16.jpg
Varmonstring16.jpg [ 71.46 KiB | Vist 7423 ganger ]

_________________
92 Chevrolet Starcraft G20
Nidaros van-club
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 24. Jul 2006 22:38 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Ons 19. Jul 2006 23:24
Innlegg: 60
Bosted: Romerike
Hei vanner.
Fint det er flere her som kjører van.
Var fin den gammle din.
Du er ikke med i noen klubb?
Kom med flere bilder,det liker vi.

8) 8)

_________________
Fast Forward Rock`n Roll


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 25. Jul 2006 07:34 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 21. Jul 2006 20:57
Innlegg: 17
Gamlebila så bra ut på avstand men det dukka opp vel mye rust og andre skavanker etterhvært så jeg gikk vel lei av å fikse ting hele tiden,dessuten var den vel tørst . Er med i Nidaros van-club. Lyst på bilder, sjekk Trondheim van & truck (TVTC) si side, ligger mange bilder fra treff der

_________________
92 Chevrolet Starcraft G20
Nidaros van-club


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 25. Jul 2006 14:08 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Ons 19. Jul 2006 23:24
Innlegg: 60
Bosted: Romerike
Ja man blir litt lei når det dukker opp feil hele tiden.
Jeg har møtt noen fra nidaros på treff her på østlandet,du skal ikke på noen treff her nede i år?
Tvtc er flink til å legge ut bilder fra treff dem er på.
Bra side dem har.

Keep on vannin :D



8) 8)

_________________
Fast Forward Rock`n Roll


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 25. Jul 2006 21:56 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 21. Jul 2006 20:57
Innlegg: 17
Kunne vært moro med en tur sørover men jeg har en sønn som er autist så det blir bare stress og ikke særlig moro for ham

_________________
92 Chevrolet Starcraft G20
Nidaros van-club


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 26. Jul 2006 16:48 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Ons 19. Jul 2006 23:24
Innlegg: 60
Bosted: Romerike
Ok.Det skjønner jeg.
Det blir ikke så enkelt å reise rundt da.
Vi får utveksle bilder og synspunkter her da.

:)

_________________
Fast Forward Rock`n Roll


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 26. Jul 2006 20:18 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 21. Jul 2006 20:57
Innlegg: 17
har jo msn da: novang20@hotmail.com

_________________
92 Chevrolet Starcraft G20
Nidaros van-club


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 28. Jul 2006 21:38 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 17. Jun 2006 22:52
Innlegg: 100
Bosted: inderøy
Her er min dodge en 350! gmmel bilde! Nye Bilder med de nye modifiseringene kommer

_________________
Rolling on the riksveg 755


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Litt nyere bilder
InnleggSkrevet: Fre 09. Feb 2007 19:19 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 21. Jul 2006 20:57
Innlegg: 17
Bilde
Sånn skal det være
Bilde
Ikke sånn!!!!!!
Lei av snø og is og kulde no,,har vært 20 minus her

_________________
92 Chevrolet Starcraft G20
Nidaros van-club


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 09. Feb 2007 22:36 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 13. Des 2006 19:12
Innlegg: 263
Bosted: Halden
Helt enig!! Kan ikke våren bare komme igang snart??!!!

_________________
1966 Impala
--------------------------------------------
Caroline & The Treats (bandet mitt) på Facebook


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Litt nyere bilder
InnleggSkrevet: Tir 22. Mai 2007 23:43 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 01. Jan 2007 18:39
Innlegg: 2502
Bosted: E-18 , Bamble, Telemark
vanner skrev:
[Bilde
Ikke sånn!!!!!!
Lei av snø og is og kulde no,,har vært 20 minus her


Hm.. detta sendte du til meg da vi skulle opp å henta Camaron hos Nils... :lol:

Sommeren er vel kommet nå?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 13 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support