| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Benk https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=29&t=7925 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | 66 Chevy Truck [ Tor 30. Apr 2009 20:42 ] |
| Innleggets emne: | Benk |
Hei, noen som har en benk som passer til 66 Chevy Stapside C-10 Shortbed? Lurer på å ta ut stolene og få tilbake sofaen... Hvor kan jeg eventuelt kjøpe ny??? |
|
| Forfatter: | gMcnut [ Tor 30. Apr 2009 23:05 ] |
| Innleggets emne: | Re: Benk |
En mulighet er benk fra en nyere pick-up, f.eks. GM fra -88 og nyere. De er faste og gode seter å sitte i. Og ikke så vanskelig å tilpasse. Noen hadde hel benk, men fantes 40/60 og. Sjekk hos de som hogger amrikanere, f.eks Phoenix ved Tønsberg. |
|
| Forfatter: | 66 Chevy Truck [ Søn 03. Mai 2009 08:33 ] |
| Innleggets emne: | Re: Benk |
Kan jeg for eksempel bruke baksete som viser på bilde?? Vedlegg: 44_1209065682254.jpg [ 25.36 KiB | Vist 5987 ganger ] |
|
| Forfatter: | Bippe [ Søn 03. Mai 2009 13:22 ] |
| Innleggets emne: | Re: Benk |
Passer det så går vel det bra. |
|
| Forfatter: | Sandy [ Lør 22. Nov 2014 13:42 ] |
| Innleggets emne: | Re: Benk |
66 Chevy Truck skrev: Kan jeg for eksempel bruke baksete som viser på bilde?? Vedlegg: 44_1209065682254.jpg Hvor bred er denne "soffan"? Er den 150cm bred så er jo det helt kongle.. i tahoen så er den kun 140cm og da blir den litt liten.. På jakt etter en soffa til å ha i min 60 mod C-10 |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|