AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Benk
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=29&t=7925
Side 1 av 1

Forfatter:  66 Chevy Truck [ Tor 30. Apr 2009 20:42 ]
Innleggets emne:  Benk

Hei,
noen som har en benk som passer til 66 Chevy Stapside C-10 Shortbed? Lurer på å ta ut stolene og få tilbake sofaen... Hvor kan jeg eventuelt kjøpe ny???

Forfatter:  gMcnut [ Tor 30. Apr 2009 23:05 ]
Innleggets emne:  Re: Benk

En mulighet er benk fra en nyere pick-up, f.eks. GM fra -88 og nyere. De er faste og gode seter å sitte i. Og ikke så vanskelig å tilpasse. Noen hadde hel benk, men fantes 40/60 og. Sjekk hos de som hogger amrikanere, f.eks Phoenix ved Tønsberg.

Forfatter:  66 Chevy Truck [ Søn 03. Mai 2009 08:33 ]
Innleggets emne:  Re: Benk

Kan jeg for eksempel bruke baksete som viser på bilde??
Vedlegg:
44_1209065682254.jpg
44_1209065682254.jpg [ 25.36 KiB | Vist 5987 ganger ]

Forfatter:  Bippe [ Søn 03. Mai 2009 13:22 ]
Innleggets emne:  Re: Benk

Passer det så går vel det bra.

Forfatter:  Sandy [ Lør 22. Nov 2014 13:42 ]
Innleggets emne:  Re: Benk

66 Chevy Truck skrev:
Kan jeg for eksempel bruke baksete som viser på bilde??
Vedlegg:
44_1209065682254.jpg

Hvor bred er denne "soffan"? Er den 150cm bred så er jo det helt kongle.. i tahoen så er den kun 140cm og da blir den litt liten..
På jakt etter en soffa til å ha i min 60 mod C-10

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/