| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| sette inn 3seter i g30 https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=29&t=6489 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | dexavfana [ Tir 16. Des 2008 17:44 ] |
| Innleggets emne: | sette inn 3seter i g30 |
hvordan får jeg dette til er det ferdige hull eller må jeg lage det og hvordan vet jeg hvor de skal vere??? er det noen som har gjort det på en sån bil så kan gi meg en beskrivele får hvordan jeg gjør det Vedlegg: 48_1810686661[1].jpg
|
|
| Forfatter: | Hardcore Pontiac [ Tor 18. Des 2008 00:14 ] |
| Innleggets emne: | Re: sette inn 3seter i g30 |
dexavfana skrev: hvordan får jeg dette til er det ferdige hull eller må jeg lage det og hvordan vet jeg hvor de skal vere??? er det noen som har gjort det på en sån bil så kan gi meg en beskrivele får hvordan jeg gjør det Vedlegg: 48_1810686661[1].jpg skal du sette inn en sofa til, så er det en grei sak, det er ikke noe merket hull, du må borre gjennom gulvet, men se nå under bilen i forhold til hvor du plaserer sofaen så du ikke treffer noe som er i veien for boltene som skal gjennom,nå vet ikke jeg hva slags feste som følger med den sofaen,? det er krav fra biltilsyne om hvor tykke bolter og diameter på skiver osv, jeg husker ikke kravene,vist du skal ha magebelter i sofaen så må di også festes me bolter gjennom gulvet bak sofa, men dette får du vite vist du ringer dem på teknisk, en annen ting er at når du skal inn me flere seter, så må du ha seler og ikke bare til den nye tre seteren men alle i hele bilen, for når du oppgraderer og skal godkjenne for flere seter på biltilsyne så må beltene vere ce godkjent og det er ikke di orginale amerikanske, dette kan du sjekke på den vite lappen som henger på selen nederst ved trommel om di er ok eller ikke, dette er noe di begjynte og henge seg opp i på biltilsyne for et par år siden helt håpløst, det er ikke no problem vist bilen er orginal og levert slik, men begjynner du og sette inn flere seter og skal ha det i vognkort så er det ikke ok, da må alt skiftes ut. ellers tror jeg det var 500 kr for og få gokjent bil me flere seter. |
|
| Forfatter: | dexavfana [ Tor 18. Des 2008 00:54 ] |
| Innleggets emne: | Re: sette inn 3seter i g30 |
okitakker får det svare men vil det si at den 3seteren som jeg har fått er det magebelter festet i ramen og ikke i gulve er ikke det lov det da???? det var festet slik i den bilen de kom fra men er vel kommet nye regler der oxo da eller??? |
|
| Forfatter: | leaded [ Tor 18. Des 2008 08:21 ] |
| Innleggets emne: | Re: sette inn 3seter i g30 |
Chevy Vanen har orginale fester i dørken, og hvis setet ditt også er originalt, skal ikke dette være problem, hverken med monteringa, eller BTilsynet! Kanskje mangler orginal brakettene, men de kan skaffes............... |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|