| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Cargo blir til Starcraft.. Undelige greier, så forskjellig https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=29&t=5980 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Smulan [ Fre 24. Okt 2008 20:00 ] |
| Innleggets emne: | Cargo blir til Starcraft.. Undelige greier, så forskjellig |
Det er mulig dette tema har hvert her før, men det var før min tid da. Jeg undrer meg over disse vanene som blir starcrafter. Nå har jeg sett noen stykker og eid 3, kan noe fortelle meg om det er noe system på hva de putter inni de, eller ar det bare etter hvor godt humør de er i. du kan finne samme års modell, samme type og så har den ene eike brett i vinuene, stjerne himmel, osv, mens den andre har avisholdere, eik på dasjbord ved passasjer, bord osv.. jeg tror det må være etter hvor godt humør de har, eller at på mandag gjør de sånn,tirsdag sånn osv.. Men om noen kan litt mere om dette og om der i det hele er noe system på det så vill jeg gjerne vite. phu.. det var det for denne gangen. |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Fre 24. Okt 2008 20:44 ] |
| Innleggets emne: | |
Oftest er det så, at der bliver bygget x antal, med små ruter, x antal med store ruter. x antal med eik og små ruter osv. osv. osv. det som er intressant, er de som bliver sendt direkte fra fabrikken, og til en specilabygger, han bygger så starmaster modellen, (som egentlig er en starcraft, med meget extra utstyr!) Choo choo modellerne, er en annen type! trur der er like mange modeller, som der er bilbyggere! ret mig gjerne, om jeg tager feil! |
|
| Forfatter: | Smulan [ Fre 24. Okt 2008 20:51 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei takker for svar. Synes dette er innteresant da man skjelden finner en som er klin lik inni. det er alltid noen små detaljer som er mer i den ene eller den andre. bare ta dette med gardin bretta, de er og helt forskjellig, ja og måten selen blir montert(sjåfør siden) noen er under velur trekket, andre ikke. |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Fre 24. Okt 2008 21:37 ] |
| Innleggets emne: | |
når man tenker på at der i usa, bliver bygget 150.000 (eller flere!) vans om året, hvor mange av de, ser vi her i norge! det skulle være muligt, at finne to klin like, men jeg trur at du skal have en del flax! jeg kjørte for autotransport, i drammen, og var ofte på holmen. en dag, da jeg ikke havde noget å gjøre, var jeg borte på GMC plassen, og kigge på de nye biler, der var tre, som så ut til å være like, men ellers skilte de på fargerne, opbygging innvendigt, og hjulene, (og her prater vi om små 200 biler!) havde ikke tid til å kigge på alle, men det var lidt av et syn, at se 200 GMC Safari, parkeret side om side! |
|
| Forfatter: | meaty [ Tir 09. Des 2008 16:21 ] |
| Innleggets emne: | Re: |
Pappa Wolf skrev: Oftest er det så, at der bliver bygget x antal, med små ruter, x antal med store ruter. x antal med eik og små ruter osv. osv. osv. Leste en artikkel om Custom Van byggere i USA, og de mente at det i "gullalderen" var ca 2000 firma som lagde Custom Vans...det som er intressant, er de som bliver sendt direkte fra fabrikken, og til en specilabygger, han bygger så starmaster modellen, (som egentlig er en starcraft, med meget extra utstyr!) Choo choo modellerne, er en annen type! trur der er like mange modeller, som der er bilbyggere! ret mig gjerne, om jeg tager feil! Men som Smulan sier, en G30 Starcraft, med samme betegnelse (LX/LT etc) er ofte ikke like, hverken inni eller utenpå (forskjellig tak etc). Har prøvd å finne en VIN-dekoder for Starcraft sine egne VINs, men ikke funnet noen. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|