AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Ons 24. Jun 2026 23:36

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: sette inn 3seter i g30
InnleggSkrevet: Tir 16. Des 2008 17:44 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Ons 03. Des 2008 10:22
Innlegg: 24
Bosted: bergen
hvordan får jeg dette til :idea:
er det ferdige hull eller må jeg lage det og hvordan vet jeg hvor de skal vere???
er det noen som har gjort det på en sån bil så kan gi meg en beskrivele får hvordan jeg gjør det :?: :?: :)
Vedlegg:
48_1810686661[1].jpg


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: sette inn 3seter i g30
InnleggSkrevet: Tor 18. Des 2008 00:14 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Lør 15. Nov 2008 22:36
Innlegg: 37
Bosted: Askøy
dexavfana skrev:
hvordan får jeg dette til :idea:
er det ferdige hull eller må jeg lage det og hvordan vet jeg hvor de skal vere???
er det noen som har gjort det på en sån bil så kan gi meg en beskrivele får hvordan jeg gjør det :?: :?: :)
Vedlegg:
48_1810686661[1].jpg


skal du sette inn en sofa til, så er det en grei sak, det er ikke noe merket hull, du må borre gjennom gulvet, men se nå under bilen i forhold til hvor du plaserer sofaen så du ikke treffer noe som er i veien for boltene som skal gjennom,nå vet ikke jeg hva slags feste som følger med den sofaen,? det er krav fra biltilsyne om hvor tykke bolter og diameter på skiver osv, jeg husker ikke kravene,vist du skal ha magebelter i sofaen så må di også festes me bolter gjennom gulvet bak sofa, men dette får du vite vist du ringer dem på teknisk, en annen ting er at når du skal inn me flere seter, så må du ha seler og ikke bare til den nye tre seteren men alle i hele bilen, for når du oppgraderer og skal godkjenne for flere seter på biltilsyne så må beltene vere ce godkjent og det er ikke di orginale amerikanske, dette kan du sjekke på den vite lappen som henger på selen nederst ved trommel om di er ok eller ikke, dette er noe di begjynte og henge seg opp i på biltilsyne for et par år siden helt håpløst, det er ikke no problem vist bilen er orginal og levert slik, men begjynner du og sette inn flere seter og skal ha det i vognkort så er det ikke ok, da må alt skiftes ut. ellers tror jeg det var 500 kr for og få gokjent bil me flere seter. :D

_________________
http://www.askoyvanners.net

Pontiac Firebird 396BB 1972
GMC Vandura25 van 350 1979


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: sette inn 3seter i g30
InnleggSkrevet: Tor 18. Des 2008 00:54 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Ons 03. Des 2008 10:22
Innlegg: 24
Bosted: bergen
okitakker får det svare men vil det si at den 3seteren som jeg har fått er det magebelter festet i ramen og ikke i gulve er ikke det lov det da????
det var festet slik i den bilen de kom fra men er vel kommet nye regler der oxo da eller???


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: sette inn 3seter i g30
InnleggSkrevet: Tor 18. Des 2008 08:21 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 03. Des 2006 02:02
Innlegg: 797
Bosted: "Sun Home Valley"
Chevy Vanen har orginale fester i dørken, og hvis setet ditt også er originalt, skal ikke dette være problem, hverken med monteringa, eller BTilsynet!
Kanskje mangler orginal brakettene, men de kan skaffes...............

_________________
" If your car needs more than two hubcaps,
it aint cool! "


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support