| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Montering av 2 din spiller i Starcraft?? https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=29&t=5543 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | vidarB [ Man 08. Sep 2008 22:52 ] |
| Innleggets emne: | Montering av 2 din spiller i Starcraft?? |
Hei! Har kjøpt en Pioneer 2 din spiler med dvd,gps,ryggekamera +++ som jeg skal montere i starcraften. Regner med å måtte fjerne luftintakene over orginalspilleren. Noen som har gjort dette før? Evt hvor skal man blokkere luftinntakene? Evt bilder av en slik montering. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|