AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Montering av 2 din spiller i Starcraft??
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=29&t=5543
Side 1 av 1

Forfatter:  vidarB [ Man 08. Sep 2008 22:52 ]
Innleggets emne:  Montering av 2 din spiller i Starcraft??

Hei!

Har kjøpt en Pioneer 2 din spiler med dvd,gps,ryggekamera +++ som jeg skal montere i starcraften.
Regner med å måtte fjerne luftintakene over orginalspilleren.

Noen som har gjort dette før? Evt hvor skal man blokkere luftinntakene?

Evt bilder av en slik montering.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/