AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Montering av 2 din spiller i Starcraft??
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=29&t=5542
Side 1 av 1

Forfatter:  vidarB [ Man 08. Sep 2008 22:50 ]
Innleggets emne:  Montering av 2 din spiller i Starcraft??

Hei!

Har kjøpt en Pioneer 2 din spiler med dvd,gps,ryggekamera +++ som jeg skal montere i starcraften.
Regner med å måtte fjerne luftintakene over orginalspilleren.

Noen som har gjort dette før? Evt hvor skal man blokkere luftinntakene?

Evt bilder av en slik montering.

Forfatter:  fox-body [ Man 08. Sep 2008 23:17 ]
Innleggets emne: 

Flyttet tråden hit, da jeg syntes den passer bedre her.

Forfatter:  Pappa Wolf [ Tir 09. Sep 2008 07:42 ]
Innleggets emne: 

der er masser af plads, inne bak org. spilleren, så der burde være plads til stor spiller der!
men tag et par bilder af både spiller og stedet du vil ha den, så gjør det det lidt lettere å se hvad du mener!

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/