| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Rengjøring av skinnseter? https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=29&t=5215 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Torino-jenta [ Søn 03. Aug 2008 14:43 ] |
| Innleggets emne: | Rengjøring av skinnseter? |
Hva er lurt å bruke for å rengjøre gamle skinnseter med brodert tekst? |
|
| Forfatter: | Mentor [ Søn 03. Aug 2008 15:03 ] |
| Innleggets emne: | |
Vi har brukt vinyl-rens i 61 Pontiacen til Nette_volf, og det funka som søren...Hvite skinnsofaer, ble (nesten) som nye! Hvor ille er utgangspunktet? Skikkelig møkkete, eller bare en liten shining? Mentor'n... |
|
| Forfatter: | Torino-jenta [ Søn 03. Aug 2008 15:56 ] |
| Innleggets emne: | |
Nesten som ny ja, det hadde vært flott! Litt møkkete, ikke så veldig ille egentlig. Hvite og røde. Er egentlig værst i sømmene og på broderte teksten. Noen steder hr de røde trådene blitt litt svarte. |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Søn 03. Aug 2008 16:26 ] |
| Innleggets emne: | |
en tannbørste, og en bomulds fille, samt vanlig skinnrens funker! det er vanligvis sømmene, som er verst, og de som er mest tidskrevende! bløt op med lunkent vann, og bruk tannbørsten, med skinnrens, tørk efter med fillen Gjentag prossesen om nødvendigt, det vil osse være lurt, å bruke skinn impregnering på seterne etterpå Det gjør det lettere å gjøre dem rene, senere! (Ikke fortel dette til min kone, ellers kommer jeg til å rense sofaerne!!!) |
|
| Forfatter: | Torino-jenta [ Søn 03. Aug 2008 16:34 ] |
| Innleggets emne: | |
Takker for tips! Da får vi se hva vi får til her. Skal holde det hemmelig wolf! |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|