| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Setetrekk https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=29&t=4870 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Morten Braarud [ Søn 22. Jun 2008 21:43 ] |
| Innleggets emne: | Setetrekk |
Heiasan. Rekker ikke å ferdigstille interiøet før neste høst/vintersesong. Har et par bucketseats som trenger et midlertidig overtrekk så det ikke ser så slaskete ut. Finnes kanskje noe billiggreier som kan brukes som overtrekk? |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Man 23. Jun 2008 00:38 ] |
| Innleggets emne: | |
Mekaniker setetrekk, fås på torshov, og bilxtra Bare montere de med 3m dobbelklebende tape, så funker det! |
|
| Forfatter: | Morten Braarud [ Man 23. Jun 2008 05:10 ] |
| Innleggets emne: | |
Pappa Wolf skrev: Mekaniker setetrekk, fås på torshov, og bilxtra
Bare montere de med 3m dobbelklebende tape, så funker det! Flott. Takk for tipset |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|