AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Setetrekk
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=29&t=4870
Side 1 av 1

Forfatter:  Morten Braarud [ Søn 22. Jun 2008 21:43 ]
Innleggets emne:  Setetrekk

Heiasan. Rekker ikke å ferdigstille interiøet før neste høst/vintersesong. Har et par bucketseats som trenger et midlertidig overtrekk så det ikke ser så slaskete ut. Finnes kanskje noe billiggreier som kan brukes som overtrekk?

Forfatter:  Pappa Wolf [ Man 23. Jun 2008 00:38 ]
Innleggets emne: 

Mekaniker setetrekk, fås på torshov, og bilxtra

Bare montere de med 3m dobbelklebende tape, så funker det!

Forfatter:  Morten Braarud [ Man 23. Jun 2008 05:10 ]
Innleggets emne: 

Pappa Wolf skrev:
Mekaniker setetrekk, fås på torshov, og bilxtra

Bare montere de med 3m dobbelklebende tape, så funker det!


Flott. Takk for tipset :D

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/