AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

bytte av biltrekk
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=29&t=4791
Side 1 av 1

Forfatter:  Mathos [ Lør 14. Jun 2008 13:26 ]
Innleggets emne:  bytte av biltrekk

hei

eg lura på om det e nåken så vett kass lim så e go å bruka på trekk . har prøvd kontakt lim og lim for trekk ,men det sitte dårligt. hadde vært fint om nåken kjenne t ein goe lim.

Forfatter:  Pappa Wolf [ Lør 14. Jun 2008 17:49 ]
Innleggets emne: 

Vil anbefale dig, å snakke med din lokale sadelmaker!
han har sikkert noget av det bedste, eller kan hjælpe dig å skaffe det hjem!

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/