| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| bytte av biltrekk https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=29&t=4791 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Mathos [ Lør 14. Jun 2008 13:26 ] |
| Innleggets emne: | bytte av biltrekk |
hei eg lura på om det e nåken så vett kass lim så e go å bruka på trekk . har prøvd kontakt lim og lim for trekk ,men det sitte dårligt. hadde vært fint om nåken kjenne t ein goe lim. |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Lør 14. Jun 2008 17:49 ] |
| Innleggets emne: | |
Vil anbefale dig, å snakke med din lokale sadelmaker! han har sikkert noget av det bedste, eller kan hjælpe dig å skaffe det hjem! |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|