AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Ons 24. Jun 2026 19:58

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Fre 24. Okt 2008 20:00 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 03. Jun 2008 10:31
Innlegg: 35
Bosted: Telemark
Det er mulig dette tema har hvert her før, men det var før min tid da.
Jeg undrer meg over disse vanene som blir starcrafter. Nå har jeg sett noen stykker og eid 3, kan noe fortelle meg om det er noe system på hva de putter inni de, eller ar det bare etter hvor godt humør de er i. du kan finne samme års modell, samme type og så har den ene eike brett i vinuene, stjerne himmel, osv, mens den andre har avisholdere, eik på dasjbord ved passasjer, bord osv.. jeg tror det må være etter hvor godt humør de har, eller at på mandag gjør de sånn,tirsdag sånn osv.. :lol: :lol:
Men om noen kan litt mere om dette og om der i det hele er noe system på det så vill jeg gjerne vite. phu.. det var det for denne gangen. :lol:

_________________
94 chevrolet Astro EXT
97 mod Skoda picup 1.9d..

Saluki life..


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 24. Okt 2008 20:44 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
Oftest er det så, at der bliver bygget x antal, med små ruter, x antal med store ruter. x antal med eik og små ruter osv. osv. osv.

det som er intressant, er de som bliver sendt direkte fra fabrikken, og til en specilabygger, han bygger så starmaster modellen, (som egentlig er en starcraft, med meget extra utstyr!)

Choo choo modellerne, er en annen type!
trur der er like mange modeller, som der er bilbyggere!

ret mig gjerne, om jeg tager feil!

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 24. Okt 2008 20:51 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 03. Jun 2008 10:31
Innlegg: 35
Bosted: Telemark
Hei takker for svar.
Synes dette er innteresant da man skjelden finner en som er klin lik inni. det er alltid noen små detaljer som er mer i den ene eller den andre. bare ta dette med gardin bretta, de er og helt forskjellig, ja og måten selen blir montert(sjåfør siden) noen er under velur trekket, andre ikke.

_________________
94 chevrolet Astro EXT
97 mod Skoda picup 1.9d..

Saluki life..


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 24. Okt 2008 21:37 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
når man tenker på at der i usa, bliver bygget 150.000 (eller flere!) vans om året, hvor mange av de, ser vi her i norge!
det skulle være muligt, at finne to klin like, men jeg trur at du skal have en del flax!
jeg kjørte for autotransport, i drammen, og var ofte på holmen.
en dag, da jeg ikke havde noget å gjøre, var jeg borte på GMC plassen, og kigge på de nye biler, der var tre, som så ut til å være like, men ellers skilte de på fargerne, opbygging innvendigt, og hjulene, (og her prater vi om små 200 biler!) havde ikke tid til å kigge på alle, men det var lidt av et syn, at se 200 GMC Safari, parkeret side om side!

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re:
InnleggSkrevet: Tir 09. Des 2008 16:21 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tor 03. Jul 2008 13:24
Innlegg: 316
Bosted: Haugesund
Pappa Wolf skrev:
Oftest er det så, at der bliver bygget x antal, med små ruter, x antal med store ruter. x antal med eik og små ruter osv. osv. osv.

det som er intressant, er de som bliver sendt direkte fra fabrikken, og til en specilabygger, han bygger så starmaster modellen, (som egentlig er en starcraft, med meget extra utstyr!)

Choo choo modellerne, er en annen type!
trur der er like mange modeller, som der er bilbyggere!

ret mig gjerne, om jeg tager feil!
Leste en artikkel om Custom Van byggere i USA, og de mente at det i "gullalderen" var ca 2000 firma som lagde Custom Vans...

Men som Smulan sier, en G30 Starcraft, med samme betegnelse (LX/LT etc) er ofte ikke like, hverken inni eller utenpå (forskjellig tak etc).

Har prøvd å finne en VIN-dekoder for Starcraft sine egne VINs, men ikke funnet noen.

_________________
'88 Chevrolet G30 Starcraft, LX-series
After Dark Van & Truck
Vårmønstringen i Haugesund


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support